Voor de (toekomstige) moeders die in of rond Rotterdam wonen, bij BabyenTiener is een totale leegverkoop met Kortingen van 70% op alles. Omdat ze 25 juni gaan verhuizen naar Cappele a/d IJssel. Hun website: Baby & Tiener Megastore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Ik dacht ik deel het even
vriendin is geweest en alleen de kleine dingetjes zijn afgeprijsd. stoelen en meubels en andere dingen hebben gewoon de normale prijs, dus erg misleidend!!
Sorry, ik ben niet zelf geweest vandaar. Mijn man was geweest en had een nieuwe duowagen heel goedkoop kunnen kopen. Dus ik dacht dat het op alles was.
Ben gister geweest en alle "goede" spullen waren al weg.. Maar mocht je een kinderwagen of maxi cosi nodig hebben, daar hebben ze er nog genoeg van! (weet alleen niet met hoeveel korting..)
Heb ik eerlijk gezegd niet op gelet, omdat ik die kan niet op ben geweest, zag er nogal leeg uit.. En ik had ook niet zo iets nodig Maar je kan eens gaan kijken, niet geschoten is altijd mis!
Dat is waar! Ik zal wel eerst bellen want moet er anders wel minimaal een half uur voor rijden, bedankt!