Playmobil slaat niet echt aan, komt het nog???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Saar22, 17 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Mijn zoontje van 7 speelt eigenlijk alleen met alle poppetjes, de huizen, auto's, trein etc wordt niet naar omgekeken. Misschien komt dat ook nog...

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Mijn zoontje is helemaal lyrisch van playmobil. Speelt er dagelijks mee en ook heel lang achter elkaar. Hele verhalen kan hij hebben. Erg leuk om te zien.

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik heb geen Playmobile en Lego kinderen.

Van Playmobil hadden we veel verschillende sets, sommige heb ik verkocht, andere liggen in bakken te liggen. Ze vonden het leuk om het op te bouwen, en speelden er zeer sporadisch mee.
    Lego is leuk om het plaatje op te bouwen, en dan wordt het uitgestald.

Daarentegen spelen ze uren rollenspellen met elkaar en met knuffels. Die fantasie is juist behoorlijk ontwikkeld, alleen niet met die voorgebouwde plastic wereld haha

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Niet elk kind heeft er interesse in. Hier is het met vlagen. M'n dochter is 5,5 jaar.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik snap helemaal dat het per kind verschillend is hoor:D Ik was gewoon benieuwd of het nog zou kunnen komen. Poppen is ze wel ontzettend druk mee en lego vind ze ook leuk om te doen.
    Vind het zo jammer om het nu alweer te verkopen, dus ik wacht nog even af of de interesse nog komt. Heb met mijn dochter afgesproken dat we de spullen na de zomervakantie weer eens tevoorschijn pakken. Dan is ze ruim 5 jaar. Als ze het dan ook links laat liggen kan ik het mooi voor sinterklaas verkopen!

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter heeft periodes dat ze er heerlijk mee speelt, maar als ik het over mocht doen, kwam het mijn huis niet meer in.

Ze speelt wel heel erg veel met Schleich. Het gekke is dat die poppetjes en paarden niet kunnen bewegen (zitten e.d.), maar hier is ze wel uren zoet mee.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden heeft ook Playmobil. Maar hij en ook Finley spelen daar niet mee.
    Zelf bouwwerken creƫren van Lego en soms zelfs nog Duplo vinden ze vele malen leuker.

Deel Deze Pagina