playmobil speeltuin ook leuk voor manneke van ruim 2,5 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sydneys, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier speelt mn zoon al wel vanaf een jaar of 2 met play mobil en nu met 3 jaar echt volop alles interactief en vol fantasie. Maar hij speelde dan op die leeftijd wel mee met zn zus. Zelf vind hij bijvoorbeeld brandweerman sam ook erg leuk!

2. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft een mooie houten treinbaan, waar de autogarage aan vast kan. Bij deze garage kunnen ook weer autorijbaandelen, zodat het weer wat anders wordt.

Is een mooi vloerkleed (met wegennetwerk) niet iets? Dan is het toch fantasie en met auto's.

Hier allang gemerkt, moeders kan zoveel willen, maar hij bepaald waar hij mee speelt...

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Automat begrijpt hij nog niet zo. Heb eentje van de ikea in zijn slaapkamer. Eergisteren heb ik die beneden gelegd en samen met hem gespeeld. Ik mooi over die wegen. Hij zoeffff oeefff zoeffff maar dat zal nog wel komen.

Heb nu dat speeltuintje en die wild life en nog een playmobile 123 autootje die hij al lang heeft. Speeltuintje vind hij precies wel leuk. En hij vind het leuk als die poppetjes tegen hem "praten". Dan luistert hij heel aandachtig en krijgt hij de slappe lach.
    Dus misschien heb ik eens iets anders gevonden. Zal ik de komende dagen wel merken :)

Treinbaantje heeft hij ook maar dan die van de ikea. Vind hij ook wel leuk en de hot wheels passen ook op dat treinspoor.

Deel Deze Pagina