Playmobil voor 3 jaar wordende dochter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sammmie, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    #1 sammmie, 27 apr 2010
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
    Mijn dochtertje wordt in mei 3 jaar, en ben nu dus op zoek naar kadootjes.. Moeilijk, als ze al veel heeft.. (erg he ;))

Nu krijgt ze van ons een keukentje (zag een leuke van Tefal).
    Maar nu zag ik ook zo leuk van Playmobil op tv met als thema vakantie; een vakantiehuis, camper, zwembad enz.

Ze wordt 3 jaar en nu is mijn vriend 'bang' dat ze er te jong voor is?
    Het is best wel een bijdehandje, maar misschien dat iemand hier ervaring heeft met 3 jarige peuters en playmobil. Daar heb ik misschien wat meer aan!

Alvast bedankt voor de reactie's!

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    mijn zoontje word van de week 3 en krijgt ook een hele lading playmobile. We halen gewoon de kleine onderdelen eruit en dan gaat het heel goed. hij heeft bij oma ook al heel erg veel staan. dus het kan zeker. hij is er ook gewoon voorzichtig mee.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik ben van mening dat je met speelgoed niet naar de leeftijd moet kijken maar naar je kindje.

Stopt het kleine dingen in de mond, zorg dan dat je die er (tijdelijk) uit laat.

HIer heeft Kylian van zijn eigen spaargeld een playmobile auto gekocht, een soort van sportauto waarvan hij de wielen kan omwisselen, spoilers er op kan zetten, met of zonder dak en hij is er helemaal wijs mee.

Wat ik wel zou doen is kijken wat je het leukste vind en voor 1 ding te gaan.
    b.v het huis want vaak moet je de inboedel er los bijkopen (slaapkamer, badkamer, babykamer enz enz enz)

groetjes Anita

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Wij hebben ook 1 thema aangehouden en hebben wat spulletjes van boerderij/buitenleven. Wel zijn er hele kleine onderdeeltjes bij dus als je een kindje hebt wat nog veel in zijn of haar mond steekt vind ik 3 jaar nog te klein. Anders kun je het wel doen en de hele kleine deeltjes er even uithalen.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou de hele kleine dingetjes er sowieso uithalen, ze zijn zo zoek nml! Mijn dochter is bijna 2,5 en speelt er ook mee, maar de kleine losse dingen zou ik niet geven. Jammer dat het kwijt is als ze ouder worden. Ik zag het thema ook in de speelgoed folder voorbij komen, ziet er leuk uit.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft ook een paar playmobil spulletjes. Hier ook de kleine onderdeeltjes eruit, dit omdat hij niet de spulletjes weer netjes opruimt en het dus snel kwijt is... Maar gewoon kijken naar je kind hoor ipv naar de leeftijd. Zo bouwt Joris ook al met kleine lego, dat eigenlijk pas voor oudere kindjes zijn ;)

Deel Deze Pagina