Ik ben voor J. op zoek naar nieuwe schoenen. Het liefst leren laarsjes, die zijn zo leuk onder een jurkje. Probleem is dat alles te wijd is. Ze heeft nu een soort gympen met soepele zool. Dat gaat (net). Welke merken hebben breedtematen of vallen smal? Shoesme is te breed :x Ohja, maat 22 (om het geheel nog lastiger te maken).
Giga en Twins laarsjes vallen smal. Wel duur maar merkte bij onze oudste dat ze echt raar ging lopen met bredere schoenen, nu dus bij een speciaalzaak geweest en ze loopt een stuk beter en het zit ook veel lekkerder zegt ze.
Romagnoli heeft smalle laarsjes. Romagnoli laars blauw metallic bloem | Gigagaaf.nl Dit modelletje heeft dochter nu. Deze vallen ook smal. Had ze vorig jaar. Was het enige wat toen goed zat. Cis Classic Develab heeft ook wel smalle modellen er tussen. shoesme en Clic zijn geen opties.
Bij een goede schoenenwinkel het op laten meten. Mijn dochter past niet in de gewone confectie maten, maar heeft een speciale breedte maat nodig. Je bent een smak geld kwijt, maar voor de voetjes in de groei is het wel belangrijk goede schoenen te hebben! Ik koop altijd Twins.
Hush Puppies vallen volgens mij erg smal. Mijn dochter kon ze iig helaas niet aan sommige modellen laarsjes.
Ik heb laarsjes van het merk dulis, vallen erg smal ook rond de kuit. Deze: Dulis meisjes laarsje franje fuchsia
Wij kunnen ook erg moeilijk slagen altijd. Ballerina's zijn er bv gewoon niet voor onze dochter. Twins is idd goed. Giga laarsjes heeft ze nu en die zjn goed. Sneakers heeft ze eens gehad van Hip, die zijn ook erg smal. Wij leggen er ook vaak een badstof zooltje in, dan sluit het nog wat mooier aan.