Playmobil

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Arri, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Hallo allemaal,

Aangezien mijn dochter ontzettend graag speelt met de Playmobil bij de opa's en oma's, staat er dit jaar voor haar tweede verjaardag Playmobil op het verlanglijstje. Ze krijgt in ieder geval het poppenhuis en nog het één en ander.
    Nu vraag ik me af of je Playmobil 123 ook kunt gebruiken bij het gewone Playmobil. Ik heb bijv. een leuke wip en glijbaan van Playmobil 123 gezien. Maar kunnen de poppetjes van de gewone Playmobil daar ook gebruik van maken? (wat een rare vraag eigenlijk... ;)).
    Kort samengevat: kan je Playmobil 123 en de gewone Playmobil samen gebruiken?

Groetjes, Arri

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Niemand???

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb voor haar 2e verjaardag ook getwijfeld over playmbil. Uiteindelijk wat geleent bij de spel-o-theek en tot de conclusie gekomen dat ik 2 echt nog te jong vind voor playmobil. Maar goed das geen antwoord op je vraag

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Playmobile is vanaf 4 jaar vanwege de kleine onderdelen.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kleine onderdelen kan je ook appart houden.
    Esmee speelt ook met gewone playmobile.

maar hoe het zit met gewone playmobile en 123 playmobile zou ik ook niet weten.

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ik ga inderdaad de kleine onderdelen eruit halen. Mijn dochtertje is heel erg bezig met playmobil bij de opa's en oma's. Ik durf het helemaal aan met haar en playmobil. Enne.... de leeftijdaanduiding vind ik niet altijd heel betrouwbaar.... dit doen volgens mij veel bedrijven, alleen om zichzelf in te dekken!!

Maar nog steeds niemand ervaring met playmobil 123 en de gewone??

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee geen ervaring mee, alleen maar met de gewone.
    vond het boederijhuisje van 123 ook wel erg leuk, maar madam heeft liever het kasteel maar die vind ik wat duur ,125 euro en er zit zowat niks bij :S

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Iemand anders hier nog iets over te zeggen?

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    123 playmobile is groter. Hier vanaf drie gewone playmobile. en ze speelt er graag en super mee.

Wanneer het kind er mee an spelen is epr kind verschillend. Doet je kind nog veel in d emond of neit. Mijn dochter deed al snel niets meer in haar mond, dus is het goed te doen. Ik zou wel voor de gewone gaan, wnat daar kan ej nog lang plezier van hebben van 123 playmoble wordt op den duur kinderachtig lijtk mij.

Gr

Deel Deze Pagina