Playmobil

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door aicirtap, 15 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben aan het oriënteren op kado’s voor mijn dochters 4de verjaardag.

Ze is momenteel erg in het fantasiespel en met de poppen/knuffels bezig.
    Ze speelt ook af en toe met het little people poppenhuis. Maar ik wil eigenlijk alle little people verkopen, omdat zo lomp en sta in de weg is.
    Het poppenhuis vervangen door iets van playmobil en de garage door die van brio,

Nu had ik voor de december maand al wat setjes met dieren gekocht, was een aanbieding.
    Maar dat ligt nog verborgen in de kadotas ;)
    Ze heeft 1 setje gehad met sinterklaas in een rood koffertje: mama, baby, commode, bedje etc.
    Ze gaf zelf aan dat ze graag ook een kinderwagen wil. Dus die wil ik kopen.

Maar wat is dan nog verder leuk?
    Ik zat aan het meeneemhuis te denken. Ik vind de andere huizen erg duur.
    En eventueel dan nog iets van speeltuin en kinderboerderij. Zou dat leuk naast het huis zijn? Of iets anders?

Ze krijgt niet alles tegelijk. Maar ik koop liever op marktplaats meerdere dingen in 1 pakket en leg het dan in de kast.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.208
    113
    Vrouw
    Hier zijn ze into auto's, dus als ik iets van playmobil zou kopen zou ik daarvoor gaan ;) Je hebt wel leuke setjes van Family Fun of City Life, volgens mij. Wij hebben een ijs-bakfiets en een geldautomaat. En een camper en een caravan en een auto. Ik denk dat ze er toch altijd wel mee spelen, wat ze ook krijgt :)

aicirtap vindt dit leuk.
  3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn dochter heeft altijd veel gespeeld met het meeneemhuis en de camper (later kwamen de prinsessen en kastelen :p). Goed plan om op Marktplaats te kijken, daar staan regelmatig hele leuke pakketten voor een mooi prijsje te koop!

GossipGirlxoxo en aicirtap vinden dit leuk.
  4. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    De meeneem paarden manege. Hier eindeloos mee gespeeld.

aicirtap vindt dit leuk.
  5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    rijo vindt dit leuk.
  6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    aicirtap vindt dit leuk.
  7. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    aicirtap vindt dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.323
    10.291
    113
    Een huis is altijd leuk! Een mee neem huis zorgt er ook voor dat je de boel af kan sluiten. Wij hebben voor onze zoon een piraten huis en een lodge en die zijn super leuk. Met kerst hangen we er mini kerst lampjes in:D

Betreft brio zou ik ook kijken op marktplaats. Het is hout dus duurzaam en kun je prima tweedehands overnemen. Mocht het geen Succes zijn kun je het zo weer verkopen zonder dat het heel erg zonde is.:D

Ik hou van marktplaats. Hier is ook lang niet alles nieuw.

Overigens bewaren we de Playmobil in de Samla bakken van de IKEA. Die sluiten goed af, is doorzichtig en kun je tenminste zien wat er in zit.

NORAH1979 en aicirtap vinden dit leuk.
  9. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Hier is alles met paarden succesvol. De paardentrailer neemt ze ook altijd wel mee op vakanties of weekendjes weg. Deze is niet super groot en ze kan er veel verschillende dingen mee (paarden kunnen er in, poppetjes kunnen er in slapen, rijden, etc.)

aicirtap vindt dit leuk.
  10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Bij mijn oudste was het zwembad een groot suc6. Uiteraard wel met water erin. En de kermisset. Geen idee of ze dat nog verkopen.

Mijn jongste wordt ook bijna 4, dus ik ben ook aan het oriënteren.

GossipGirlxoxo en aicirtap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina