playmobile meisjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door germar, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    wij hebben voor onze dochter van 2.5:
    camping.
    kinderkamer.
    kinderboerderij.
    mama met kinderwagen.
    ijsco man,

ze krijgt van sint het zwembad.
    de kinderkamer is hier favoriet.

dat prinsessen gedoe vind ik zelf niet zo leuk eerlijk gezegd. geen idee of mijn dochter het wat zou vinden.

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Die paddock (van je linkje) vind ik dus ook leuk.

Het 'nadeel' hier in huis is dat mijn dochter niet alleen playmobil heeft. Ze heeft ook Pinypon (camper, appartement, winkel, twee auto's en poppetjes), Lalaloopsy (draaimolen en losse poppetjes), Littlest Pet Schop (enkele kleine poppetjes en diertjes), Barbie (wel 30 poppen, kleding, zwembad, meubels, strandhuis, cruiseschip en de camper komt van Sinterklaas). Daarnaast spelletjes, garage met auto's, schoolbord, kaptafel, opmaakpop, poppen en toebehoren. En nu vergeet ik vast nog van alles. Barbie is btw veel van mij geweest. Ik denk dus oprecht dat ze te veel heeft. Mijn man vindt het wel meevallen.:(

Sorry TS voor de vervuiling van je topic.

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Fijn zoveel reacties ;)
    Is dat meeneem poppenhuis hetzelfde als t meeneem huis?

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dat denk ik wel. Wij hebben er 40 euro voor betaald. Je kunt het huisje openklappen en er zitten meubels en poppetjes bij. Je hebt ook een meeneemprinsessenhuis en meeneemdierenkliniek.

5. adi

adi Niet meer actief

Onze meiden krijgen kristallenpaleis en het vakantiehuis. Heeft iemand die al? Zijn ze leuk, en een beetje compleet?

Ik heb geen speelgoedkinderen, dus ben bang dat dadelijk 160euro in een doos ligt. Maar bij andere kinderen kunnen ze uren met playmobile spelen, dus we gaan de poging wagen...

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jullie hebben allemaal oudere kindjes lees ik..
    Ik heb voor mijn dochter het playmobile huis gekocht. Ze is 21 mnd. Ik haal dan de kleine stukjes eruit, de stoelen, tafel en bedden laat ik er wel bij. Ik wilde heel graag een poppenhuis voor haar kopen, maar kon niet kiezen welke. Aan little people vindt ze niks. Ze speelt veel liever met kleiner speelgoed bv lego net als haar grote broer. Daar vindt ik haar wel nog te klein voor. En ik heb niks met een houten poppenhuis. Dus gaan we het hierop wagen. Ik ben dus benieuwd of ze het al leuk vindt.....

7. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Mijn meisje heeft op dit moment het oude woonhuis (5300) van ons wat bijna 20 jaar oud is, dit vind ze geweldig.. past ook niet beneden vanwege ruimtegebrek.

Voor beneden krijgt ze de ponyranch, die past wel in de kast. Mijn dochter is 2,5 jaar. Hier worden ook alle hele kleine onderdelen weggehaald en de andere dingen mag ze houden..

8. mave1978

mave1978 Actief lid

7 okt 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Mijn dochter van 4 is weg van de Playmobil speeltuin. En verder vindt ze alles van de City-serie leuk. (Moeders hier speelt trouwens ook graag mee haha).

9. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Heb je wel eens aan marktplaats gedacht. Je koopt dan voor niet te veel een leuke basis en doet daar dan als aanvulling een mooi nieuw onderdeel bij. Dan heb je voor niet te veel wel iets waar ze gelijk heerlijk mee kunnen spelen. Playmobile is bijna onverwoestbaar.
    Dit heb ik gedaan met My little pony waar mijn kleine meid gek op is. Ze kan van alles en voor niet te veel geld.

succes met kiezen.

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter heeft wat spul van de boerderij ofzo. Iets met een paar geitjes, konijnenhokken, een fietje, wat poppetjes, zo'n hek wat je rond kunt zetten als wei. Oja, en een appelboompje met appeltjes er in, en een ladder. Deze sinterklaas krijgt ze de camping (niet de grote, maar die ene met een tent en een BBQ enzo). We hebben net een tent gekocht en afgelopen zomer gekampeerd, dus dat is wel iets wat ze goed kent!

Ik vind de prinsessendingen van playmobile allemaal wat overtrokken moet ik zeggen. Ik vind de 'echte' dingen zoals met dieren of de speeltuin leuker. Maar daar zal mijn dochter het misschien niet helemaal mee eens zijn ;)

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mijn dochter krijgt voor haar verjaardag (op eerste kerstdag) het meeneem poppenhuis van haar opa en oma. Van ons krijgt ze nog wat dingen erbij die ik los heb gekocht (via marktplaats en websites waar ze los Playmobil verkopen), zoals: auto, scooter, fietsen, bloemenperkjes, dieren (konijnen, poezen, cavia's, haan, kip, kuikentjes), etenswaren, klein zwembad, buitenverblijf voor cavia's/konijnen, barbecue, bolderwagen, speelgoed (bal, hobbelpaard, treintje), zandbak.
    Deze aanvullingen kan ze goed bij het huis gebruiken. Dan blijft het een beetje in dezelfde serie. Anders wil ze (lees: haar moeder :) ) steeds meer uit verschillende series hebben.
    Bij Etos heb ik vorig weekend nog een doosje gekregen als actie bij 2 Dove producten. Ik heb het doosje met twee kindjes en speelattributen (draaischijf, step en skateboard) gekozen. Deze heeft ze in haar schoen gekregen en ze is er helemaal weg van!

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    J. heeft een paar jonkvrouwen, wat paarden, de ark en komende feestdagen krijgt ze het huis en de auto. De speeltuin lijkt me ook erg leuk. En ik hoor van veel mensen dat het zwembad ook een groot succes is.

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier gaat playmobil in de playmobilkist en Lego in de legokist..
    Verder wel allerlei speelgoed maar behalve lalaloopsy eigenlijk weinig qua kleine rond-dweil-rommel.
    We kopen ook bewust geen zoolbes, littlest petshop, pinypon, filly paardjes en de hele reutemeteut... Want het is eigenlijk allemaal heel leuk.

14. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties;)
    Ik heb voor de meeneem poppenhuis gekozen. Ook omdat dit al conpleet is..en kan t vast uitbreiden met kleine setjes, zoals ik hier al las:)

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier hebben we ook aardig wat playmobil. Het is eigenlijk voor Emma maar Julia speelt er ook graag mee. (Voor Julia hadden we 123 playmobil maar daar wordt niet veel mee gespeeld alleen met het speeltuintje)

We hebben een speeltuin van playmobil, een huis met inrichting (vooral hier wordt veel mee gespeeld)
    Voor haar verjaardag had ze een koffertje met thema paard en koffertje thema prinsessen.

Voor sinterklaas krijgt ze een manege.

We hebben ook nog de ark van noach (heel goedkoop op de kop kunnen tikken) die krijgen ze nog.

Ze heeft ook wel wat doosjes, dat is ook favoriet van die kleine setjes.

Zeker een hele goede aanschaf. Duurzaam en erg leuk.

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Waarom van die blegh-prinsessenzooi? Waarom geen gewone playmobil?

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben hier vier grote sets met alles erop en eraan qua uitbreidingssets: :)
    - de manege
    - de grote dierentuin
    - de grote school
    - de grote speeltuin

Voorlopig ook wel genoeg dus, ze wisselt de sets altijd af. Kijk vaak op Amazon.de, .uk en .com....scheelt bakken met geld. ;)

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja, vind mijn dochter gelukkig ook veel leuker. ;)

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Omdat ze dat zo leuk vind? :)

Het is ook niet mijn ding maar ik speel er sowieso weinig mee.

20. adi

adi Niet meer actief

Wat is 'gewone' playmobil?

Het blijven poppetjes, alleen wonen deze in een kasteel met kamers en meubels ipv huis met kamers en meubels. De rest wordt ingevuld door de fantasie van het kind.

En inderdaad omdat een kind dat leuk vindt. Hier 1 dochter die dolgelukkig was met haar kasteel van playmobile en verkleedkleren van prinsessen (incl verschrikkelijke glazen muiltjes, een kroon een knijpoorbellen)
    Haar zus moet daar niks van weten en heeft de camping en zwembad gevraagd.

Ik vind het ene niet 'gewoner' als de ander.

Deel Deze Pagina