Hallo dames.. Het is bijna zover voor mijn kleine grote jongen, hij word 3... Hij gaat 4 dagdelen naar de peuterzaal en breek mijn hoofd over een traktatie met zijn verjaardag... Hoe doen jullie dit...? Er zijn geen kids met afwijkende eetwensen... Moet er voor juf of meester ook niet iets aparts gedaan.. Word er onzeker van! Bedankt voor al jullie tips alvast...!
gewoon niet moeilijk doen! iets gezonds, voor kids en leiders hetzelfde. even wat googlen en je hebt zo wat gevonden, wat ik zelf wel een leuke site vind is deze Gezonde tussendoortjes voor elke dag
Google eens op kindertraktaties....je vindt heel wat! Mijn dochter wordt de 15e 3 jaar en ze trakteert op luchtballonnetjes....gewoon een leuk plastic bekertje, 3 rietjes en een kleine ballon, heel makkelijk. In het bekertje doe ik een doosje rozijntjes en eenklein zakje met van die kleine snoepjes. Succes O ja ik heb voor de juffen een lekker plakje cake voor bij de koffie.
wat hier een groot succes was toen ze 3 werd: Eierkoeken met daarop geplakt een (eetbare) foto van onze dochter. Eventueel versiert met hagelslag/m en m 's/marsepeine figuurtjes. Alle kinderen vonden het geweldig om onze dochter 'op te eten' zo hihi... ze hebben er een hoop lol mee gehad en smakelijk gegeten. Ik denk dat ik dit nu bij de jongste ook ga doen als ze 2 wordt. Maar dan op ontbijt koekjes.
Wat vindt je zoontje leuk? Mijn dochter was fan van Dikkie Dik, dus ze trakteerde een Dikkie Dik-traktatie.