M'n zoontje krijgt voor Sinterklaas z'n eerste playmobile het politiebureau met gevangenis . En ben eigenlijk wel benieuwd wat voor playmobile jullie kinderen hebben en wat er echt heel erg leuk is en wat minder ?
Paardenmanege, prinsessenkasteel, dierenkliniek+ uitbreidingen, basisschool, herenhuis, bruidset, weet ik hoeveel prinsessen/feeën/elfjes/eenhoorns/roze zooi, kledingwinkel, bakkerij, sinterklaasboot, kerststal, hondenschool, speeltuin, koets. Ik denk dat dat het was Vrij veel meisjesspul dus! Als je kindje van dieren houd is de kliniek wel echt heel leuk en op veel manieren uit te breiden. Kerststalletje staat hier ook ieder jaar gewoon onder de boom. (mits Jezus niet ligt te slapen in het herenhuis en Maria niet te druk bezig is met shoppen )
- Prinsessenkasteel met veel uitbreidings-sets. Zoals extra slaapkamer spullen en een complete badkamer inrichting. -Paarden manege - Prinsessen meeneem koffer - Prinsessen met magische waterval oid - Dierentuin - kinderboerderij Dit jaar voor sinterklaas krijgt de oudste het kinderziekenhuis en de ambulance. En de jongste krijgt uitbreidingssets voor bij de dierentuin. Ze krijgt hierbij een doos met apen, en een doos met olifanten en neushoorns.
WOW! Dat zou mijn dochter ook wel leuk vinden! Hoe ruim je dat allemaal op overigens? Wij hebben de camping met uitbreiding (caravan, zwembad en campingkarretjes). Verder nog wat losse spulletjes en dieren. Ik heb net (ziet grote sint topic in peuter-onderdeel) op marktplaats het kinderdagverblijf met uitbreiding in de doos gekocht voor sinterklaas of kerst.
Wij hebben 2 ridderkastelen, het vliegveld, de manege, de dierenkliniek, de boerderij, het politiebureau, de dierentuin en het dolfinarium. Onder de bedden, heb ik een soort curverbakken waar in elk een " thema" zit. Heel handig! De oudste 2 hebben er heel veel mee gespeeld, de derde helemaal niet en de jongste lijkt het ook weer heel leuk te vinden.
Mijn zoontje krijgt ook playmobile, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet weet wat. Vrienden van ons hebben verschillende sets en wij mogen iets van hun overnemen.. Afgelopen woensdag heeft Levi een mini-setje van sinterklaas, zwarte Piet, een paard en een zak speelgoed gekregen hihi. Hij vindt het geweldig
Wat hier een hit is zijn die werk voertuigen. Graafmachine, kiepwagen, vrachtwagen voor groot transport, vuilniswagen, stratenveger, tractor de carwash is echt een hit, die heb ik gevonden op marktplaats en een garage om je auto in te parkeren. Auto's ook. Verder gaat hij ook het politiestation krijgen maar een oudere versie met natuurlijk voertuigen. Brandweer krijgt hij met zijn verjaardag. Denk dat dat 'de hit' wordt. En dino's krijgt hij ook. Veel op marktplaats te vinden.
Hier het reuzenrad wat ze geweldig vinden. Verder super 4 kasteel, piratenboot, ambulance en helikopter en draken. Verder wat kleine setjes. Met alles wordt gespeeld. De jongste krijgt voor sint het chartervliegtuig. Ben benieuwd
Zoon 2 heeft pony boerderij, poppetjes met buggy en konijnen setje. Hij krijgt van ons nog politie heli kopter en politie op motor. En hevben verder nog politie auto, speeltuin, dierenweide en vuilniswagen gevraagd. Even afwachten wat ie nog meer gaat krijgen
Hier hebben ze de boerderij met extra omheining en de brandweerkazerne en brandweerwagen. Ook een tractor. Ze krijgen met kerst een politiehelicopter en politie auto, een uitbreiding voor de boerderij en een oogsttractor. Politiebureau komt in februari met de verjaardag van de jongste. Ik had al heel veel andere cadeua's voor kerst + krijgen ze ook een laptop. Daarom nu alleen wat kleiner playmobil spul.
wij hebben: - basisschool - kinderziekenhuis - gevangenis - brandweerauto - me bus - diverse kleinere polities - gehele super4 collectie - minidisco - zwembad En met geen van allen is er ooit gespeeld. Mijn kinderen vinden playmobil gewoon helemaal niks en het staat echt stof te happen ;-(
Hier het; Landhuis Kermis Kasteel Winkelcentrum Grote manege Dierenkliniek Kinderdagverblijf Meeneem huis Volgens mij was dat het aan onderdak. Verder nog heel veel los spul. Mijn dochter "spaart" playmobil al sinds zij 4 is. Ze is vorige week 9 geworden en heeft toen het landhuis compleet gekregen,maar zij speelt er al die jaren dagelijks mee
Wij hebben de Sinterklaasboot en een extra setje van sinterklaas en piet. Van opa en oma krijgt hij morgen de politiehelicopter in z'n schoentje. Ik ben benieuwd hoe hij die vindt, de pakjesboot is iig een groot succes!
Mijn zoontje is helemaal playmobil gek! En mama stiekem ook. Hij heeft - playmobil moderne villa met extra verdieping - circus met alle uitbreidingen - meeneemboerderij - meeneem huis - wat losse voertuigen (auto, fietsjes, motoren) - stoomboot van sinterklaas met extra pieten - politieauto met politie paardje trailer - heeeeel veel poppetjes en losse spulletjes - zwembad Vooral het huis is echt een hit. Wordt dagelijks mee gespeeld. Ook met het circus en zijn politiespullen worden bijna dagelijks gepakt. Voor sinterklaas krijgt hij het politiebureau, ME busje, geldkluis, politiehelikopter, boeven met auto, 2 motortjes en een hele lading politiepoppetjes en losse politie spulletjes (kon deze hele set voor een mega goede prijs overnemen via Mp) In z'n schoen nog een een poppetje met strandbuggy en surfplank en een keertje een politieagent op een Segway. Op z'n verlanglijstje staan nog - het ziekenhuis - ambulance - boerderij - camper - vakantiehuis - kampeerterrein
Hier heeft ze de camper, grote camping, konijnenhokjes en nog wat losse kleine doosjes. Ze speelt er wisselend mee; dan weer heel veel, dan weer even niet. Met Sinterklaas krijgt ze er een set bij van Super4 met feeen.
Onze oudste krijgt de dierentuin met een paar aanvullingen. Hij bladert nu al steeds in de folder en heeft de hele dierentuin al uitgeplozen!
Ik combineer mijn eigen "oude" ziekenhuissetjes met, 2e hands setjes, nieuw en het ziekenhuis is ook 2e hands. Had zelf ook nog de tandartskamer
Hier de afgelopen jaren heel wat playmobil gekregen met verjaardag en sinterklaas. - ziekenhuis. -ambulance. -camping, -tentjes. -camper -caravan en auto. -inklapbaar huisje. - auto en paardetrailer. - manege. -speeltuin. - zwembad, - klein spul, zoals caviaatjes met ren en poppetje, poppetjes met kinderwagen etc etc. En volgens mij vergeet ik nog wat. 😄 Veel meisjesspul en erg leuk. Wij hebben het opgeruimd in veilig kratten op zolder en van tijd tot tijd komt alles te voorschijn en bouwt ze alles op en staat heel haar kamer er vol mee.