Zie mijn advertentie op Marktplaats: Marktplaats.nl > Complete Wii met o.a. Balance Board, Motion Plus en spellen - Spelcomputers en Games - Games | Nintendo Wii
ik ben alleen bang dat je het er niet voor krijgt. ik kan nieuw (met garantie etc) een wii met wiiw ports en wii play kopen voor 229 euro. mt extra console erbij. dus ja 500 euro voor tweedehands is natuurlijk erg veel. ook al zitten er veel spelletjes bij! maar ik wens je ook succes!
Idd... het is heel normaal je prijs, misschien kun je hem beter los verkopen en de spellen los... Misschien dat dit beter gaat lukken.
Als je dit hele pakket in de winkel moet kopen, ben je nu op dit moment 750,- kwijt. Ik heb het afgelopen zondag allemaal zitten nakijken. En dan heb ik zelfs gerekend met de prijs van 199,95 voor de Wii met sports, want dat kost hij nl. momenteel. Maar ja als je dat koopt heb je natuurlijk geen balance board, geen wheel, geen Motion Plus controllers, geen 2 Nunchucks, geen spellen en slechts 1 controller.
Apart kopen mag ook altijd, maar als mensen dat willen, nemen ze toch wel contact met je op, blijkt uit ervaring .
Nieuw kost ie momenteel 89,95 en de beschermhoes 12,-, dat is dus totaal 101,95. Ik wil hem verkopen voor 60,- (excl. verzendkosten). Dat is de logischerwijs dan de Balance Board met het spel Wii fit en de beschermhoes. Deze hebben we trouwens pas sinds begin dit jaar dus die is echt nog heel nieuw.