Het pak heb ik al eens geplaatst. Met nagenoeg dezelfde vraag. Toen een mooie pump gekocht. Maar nu wil ik het dragen naar een receptie eind volgende week. En gezien ik geen zin heb in ijskoude voeten dacht ik aan een leuk enkellaarsje met naaldhak. Wie voorziet mij van advies???? Evt. opties voor een leuke sneaker voor als ik dit pak casual wil dragen zijn ook welkom!
Je hebt voor vrouwen ook nette schoenen zoals mannen ze dragen (ik weet de naam zo even niet meer). Die heb je ook met een hakje Wellicht anders ballerina’s met een zwart pantykousje? Sneakers of laarsjes vind ik zelf hier niet echt leuk bij.
Ik wil echt wel iets met een naaldhak. Niet al te gek hoog, max 8cm. Maar wil geen koude voeten, vandaar! Pumps vind ik zelf eigenlijk het mooist, maar o zo koud. Met sneakers zou ik het alleen ‘thuis’ dragen, of naar het werk. Nu is het voor een redelijk chique receptie.
Om de traditie voort te zetten heb ik weer bij de Zara gekeken voor je Zoiets leek me wel leuk bij zo'n pak. Ik neig dan meer naar de dierenprints dan naar het zwart, maar ik weet niet hoe uitgesproken je wil zijn. Bekijk bijlage 599943 Bekijk bijlage 599944 Bekijk bijlage 599945 Bekijk bijlage 599946
En wat sneakers betreft: ik zou met droge ogen een paar All Stars of geblokte instapper-Vans onder zo'n pak aantrekken. Juist om te contrasteren.
Dan zou ik zeker voor het paar met de slangenleerlook gaan! Dat rockt wel. Zwart onder zwart is ook zo... tja. Zwart
Ik vind het ook leuk om netjes met casual te combineren! Ik ga deze sneakers eens opzoeken. Dank voor de tip!
Zoiets past perfect vind ik. Nog mooier is als de voorkant iets korter is. Staan net wat chiquer. Ik vind het trouwens altijd heel mooi als de broeklengte aangepast is aan de lengte van de hak en niet jouw beenlengte (broekpijp komt tot 1/2-1/3 van de lengte van de hak). En slangenleer..nee, niet doen! Vind dat zelf totaal niet mooi. En best passé eigenlijk
Vind anders dit soort schoenen heel mooi: Bekijk bijlage 600019 Of witte sneakers. Maar het mooiste blijven idd de pumps + broek op enkellengte. Prachtig! Bekijk bijlage 600016
100% zeker het derde laarsje van @Manque Zwarte laarsjes onder een zwart pak vind ik echt heel erg saai. Vooral geschikt voor een begrafenis. De combinatie met slangenleer is pittig, vrouwelijk en maakt het helemaal af!
Die slangenprintlaarsjes! Dierenprint is toch weer helemaal terug? Ik vind het mooi en 'edgy' onder zo'n pak. Die mannenschoenen of broques vind ik veel minder geschikt. Het maakt de look meteen zo serieus.
Prachtig enkellaarsje! Ik geef toe dat ik pumps eigenlijk het mooist vind staan. Misschien toch een paar erbij kopen zodat ik een beetje af kan wisselen. En dan maar een middagje ‘kou lijden’ Van die heren-achtige schoenen staan mij niet echt.