Over 2 weken gaan we op vakantie. Nu wil ik mijn zapp meenemen. Weten jullie of die meemag naar de gate of moet je hem met je koffer laten inchecken? Op de site van de vliegtuigmaatschappij staat dat een paraplu buggy meemag naar de gate, maar daar valt de zapp vast niet onder???? Wie o wie heeft hier ervaring mee?
Ze zeggen dat je de zapp in de draagtas als handbagage mag meenemen, maar dat kan ook per maatschappij verschillen....dus ik zou de vliegmaatschappij even bellen! Fijne vakantie!
Oja dat is een goed idee! Ga even op de site van transavia kijken hoe groot de handbagage mag zijn. Bedankt!
Het is meestal zo dat je de buggy afleverd voordat je het vliegtuig in gaat en krijgt hem direct als je eruit gaat. Wij hebben afgelopen zomer ook met transavia gevlogen. Je kan hem wel meenemen als handbagage in het vliegtuig maar vond dit veel makkelijker wij hadden trouwens ook de quinny zapp mee..
wij vlogen met klm, op de heenweg mocht onze buggy (titianium nog iets...lijkt wel iets op quinny zap geloof ik) tot aan de gate mee en de terugweg mochten we doorlopen en nam een van de stewards de kinderwagen mee, net na het instappen, werd ergens voorin gezet. maar geloof dat bij de meeste maatschappijen, je het in ieder geval tot aan de gate mag meenemen, beiden keren kregen we wel alllerlei stickers bij het inchecken om erop te plakken. fijne vakantie!!!
Wij vlogen met sky airlines en hebben op de heen en terug weg de zapp in de tas meegenomen als handbagage. Toen we in Nederland opstapten deden ze wel even moeilijk omdat de andere buggy's nog in het bagageruim moesten maar na uitleg moch de zapp toch mee. Op de terug weg was het helemaal geen probleem. Fijne vakantie!
Zapp mag mee.. deze kan je zo klein inklappen dat die gewoon voorin gelegd wordt... Ik had zelfs mijn Buzz gewoon mee tot aan t vliegtuig!