Zoals ik al is heb verteld heb ik een hele regelmatige cyclus van 33 dagen. 14 november ben ik het laatste ongi geweest dus moest terug 17 ongi worden had al 2 weken het gevoel dat ik mijn regels moest krijgen en dan de 17 de dacht ik dat Ik ze had doorgekregen maar die lichte bloeding duurde maar ong 2 uurtjes en dan geen bloeding meer gehad Heb ook niks van tekenen dat ik zwanger ben het enige dat ik heb is hoofdpijn en heel veel witverlies wat ik anders niet heb!! Heb al 3 testen gedaan en alle 3 negatief! Weet echt niet wat is weet iemand wat het kan zijn of ben ik misschien tog zwanger ( hoop ik) Blijf wel overtijd gaan nu al 4 dagen wat anders niet is en wat was die korte bloeding met veel slijm?? Wie kan mij helpen?!? Een hopeloos iemand !!
Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.. misschien is je eisprong toch iets later geweest of een late innesteling.. de bloeding zou dat heel goed kunnen uitwijzen.. ik zou over een dag of 2 nog een test doen.. dan de testen van kruidvat wit doosje 2 voor 5 euro.. gevoelig, duidelijk en betrouwbaar!!... SUCCES
ik denk dat je je ei later hebt gehad, zeker omdat je negatief test. dat kan eens gebeuren, ook al je normaal regelmatig bent! ik heb 1x een ovulatiebloeding gehad en die was precies zoals je beschrijft. mijn innestelingsbloeding was roze zonder slijm.