Zwanger ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cayth, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hoihoi,

Ik heb even een vraagje, maar eerst even wat info ;

Ik heb op 9 november mijn mirenaspiraal laten verwijderen.
    Op 16 november was de 1e dag van mijn laatste menstruatie,
    Op 30 november voelde ik mijn eisprong, en heb het idee dat ik op 5 december mijn innesteldag heb gehad.
    Volgens een berekening zou ik dan op dinsdag 14 december mijn NOD hebben,
    Ik heb op maandag 13 december negatief getest.
    Op dinsdag ging ik naar het toilet, en had bij het afvegen een beetje bruin slijm, dacht dat ik ongesteld ging worden, maar tot op heden is dit niet het geval, en ook na dinsdag geen bruin slijm meer gehad alles gewoon helder

Ik heb wel een aantal symptomen ;
    Hele zere borsten, tepels gevoelig
    op beide tepels 1 blauwe duidelijke ader
    Veel plassen
    Vlagen van misselijk zijn
    Moe, hoofdpijn
    Me darmen doen heel raar, ene dag hele harde ontlasting, andere dag diarree..

Wat denken jullie ? Testje wagen ? of zal mijn ongesteldheid alsnog komen .. volgens berekening ben ik vandaag dus 4 dagen overtijd.

Alvast bedankt voor de reacties !

Cayth

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Hai!

Ik zou niet weten of je zwanger bent of niet... Ik zou als ik jou was wel gewoon een testje proberen. Die van de kruidvat zijn niet duur. Kan geen kwaad.

Ik heb overigens zelf al 4 testen gedaan, allen negatief, terwijl ik ook 15 november voor het laatst ongesteld was en een berg symptomen heb.

Succes!

3. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    Testen!!!!
    Ik was ook met beide zwangerschappen in 1 e ronde na spiraal eruit zwanger!
    Ziet er goed uit die symptomen had ik ook
    Ben benieuwd :)

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik heb vandaag er toch maar een testje tegen aan gegooit ; en zie hier het resultaat !!!
    Direct nadat me spiraaltje eruit is, zwanger !!!

5. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Jeetje!!! Wat fantastisch! Gefeliciteerd!!!

Ik was van plan morgenochtend opnieuw te testen...maar nu heb ik vandaag bruinverlies...maar dat had jij ook lees ik? Zou er dan nog hoop zijn? Ik heb dezelfde symptomen.

6. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ja ik had op mijn nod wat bruin slijm bij het afvegen ..
    ook de dag na mijn nod een heel klein beetje.. ( gebruik ook bloedverdunners, weet niet of het daar van zou kunnen komen )

Maar ben heel erg benieuwd of je nog net zo'n mooie test in je handen krijgt, als dat ik net heb gehad !!

7. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ja ik hoop het ook nog steeds....heb vandaag voor het eerst dus dat bruinverlies. Ik weet niet exact wanneer mijn NOD is maar afgaande van een gemiddelde 35 daagse cyclus zou het vandaag zijn. Heb net gegeten en het smaakte me voor geen meter. Ik vind het allemaal erg spannend.

Vind het echt super voor je, echt een knaltest :) Verder nu nog ergens last van? Ga je het al iemand vertellen?

8. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hmmm spannend joh, laat je het nog wel even weten ? Ik duim voor je !!

Pff ja, heel zwaar gevoel op me maag, nergens zin in ..
    Hele rare smaak ik me mond, echt heeel vies !
    Verder zie ik adertjes lopen over me tepels & bortsten ( nooit eerder gehad)

Me vriend is nog aan het werk, hij kan het niet geloven !
    Dus vanavond nog maar even een testje er tegen aan gooien ! :D Haha,
    en dan heb ik geen keus om het wel of niet te vertellen, want ik moet morgen dan direct het ziekenhuis bellen .. ivm bloedverdunners die ik niet mag slikken tijdens de zwangerschap.. Dus sowieso vertellen we het aan de ouders en schoonouders. De rest wachten we denken we nog f mee !

Heb het trouwens, vreemd genoeg ook aldoor echt ijskoud ! zelf als ik in bed lig onder de winterdeken & schapenvachtjes en tegen me vriend aan ..

9. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

#9 Gerbera, 20 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2010
    Had je nou met ochtendurine getest of gewoon overdag?

Ik heb net in de spiegel nog eens gekeken naar mijn borsten en er zit ondertussen een heel netwerk van blauwe aders, tot aan mijn schouders :$ Toch was de test gisterochtend nog negatief.

10. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik kon het niet meer laten, en heb om 17 u vanmiddag getest ! dus niet met ochtendurine ..

Ik had ook de dag voor me nod nog een negatieve test, en nu dus bijna een week na me nod een dikke knaller! heb tussentijds ook niet weer getest, om mezelf niet gek te maken.

Bij mij gaan de aders ook steeds verder ''lopen'', ik hoop het voor je !!!

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    mooie test van harte gefeliciteerd geniet ervan

12. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Thanks voor je reactie! Fijn om het er zo even over te hebben. Wel knap van je dat je niet meer hebt getest tussentijds!! Dat lukt mij niet echt :) Ik wilde morgenochtend alweer gaan testen :D Maar misschien heeft dat wel helemaal geen nut aangezien het gisterochtend nog negatief was. Geen idee hoe snel dat hcg ineens wel meetbaar zou kunnen zijn eventueel.

13. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik ben inmiddels ongesteld.

14. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    Super zeg! Gefeliciteerd

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans

Hmmm balen zeg ! :( Snel op naar de volgende ronde, 2011 word vast en zeker jullie jaar !!

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    haha, Dankjewel !
    Heb vanochtend nog een clear blue gedaan met indicator, gaf 2-3 aan.. klopt dus precies ! want dat betekend 4-5 weken .. en ik ben vandaag 5 weken als het goed is !

Deel Deze Pagina