Hallo dames, Hier is het weer zover. Volgens mij heb ik vorige week mijn eisprong gehad en nu is het weer afwachten. Zelf heb ik het gevoel dat het deze maand niet raak is maar je weet maar nooit. Nu viel me wel op dat ik sinds maandag wondjes in mijn neus heb? Dit heb ik nog nooit gehad. Precies onder het puntje van mijn neus aan beide kanten. Ook zit er bij het snuiten af en toe een beetje bloed bij. Kan dit een symptoom zijn?
Ik had toen ik zwanger was wel sneller mijn neus stuk van binnen. Als ik dan even in mijn neus zat (tja, iedereen doet dat toch wel eens? ), dan zat er wat bloed aan mijn vinger. Ook na het niezen kreeg kwam er wel eens wat bloed uit mijn neus. laten we het hopen voor je meid!
Ik vind het echt raar. Ben niet verkouden of grieperig ofzo. Verder merk ik helemaal niets. Kan de hele wereld aan terwijl ik toch het gevoel heb dat het deze maand niet raak is. Als ik uitga van mijn langste cyclus weet ik het 2 februari. Verstand maar op nul en en afwachten! Bedankt voor je reactie.