ik heb nu ff gezocht maar de meeste pendelaars zitten tot 18:00 uur ofzo. aangezien ik werk kan ik niet constant online zijn ben ik online kan het niet. en dan boos worden dat sommigen wat durven te vragen Ga zo door dames....
Zo, chique hoor! Veel dames pendelen ook 's avonds en in het weekend. Misschien ook handig om te beseffen dat dit allemaal meiden zijn die dit gratis en voor niets in hun vrije tijd doen, die ook een baan en/of gezin hebben en die continu worden overspoeld met pb's buiten de door hun aangegeven tijden. Ik heb overigens nog nooit mee gemaakt dat als ik een van de meiden met een vraag een berichtje stuurde, dat ik werd afgesnauwd. Als jouw pb dezelfde toon heeft als dit topic en dit bericht snap ik wel dat je geen vriendelijke reactie terug krijgt. Ik werk elke dag van half 9 tot minimaal 17.00 uur en heb anderhalf uur reistijd heen en terug. En nee, soms ben ik wel een week niet op tijd om mijn verzoek te sturen. Geduld is het sleutelwoord. Ik vind het oprecht heel jammer dat je het nodig vond dit zo te doen. Hierdoor gaan veel meiden die dit als gunst voor ons doen ongetwijfeld er nog eens goed over nadenken of ze dit nog wel willen..
Ik denk dat je je een beetje vergist, ik werk ook tot half 6, het is gewoon even hoed in de gaten houden. En idd wat lizzy zegt, de dames doen het gratis dan mag er ook wel wat respect voor hun zijn!
Ik denk dat je het nu wel helemaal op je buik kunt schrijven. Ik zou het niet meer voor je doen in ieder geval!
Heel jammer dat je er zo over denkt. Als je beter had gekeken had je bijvoorbeeld gemerkt dat ik gisteren aanvaardde tot 20u30.. Hoezo werkuren? beetje respect voor wat wij hier doen voor jullie mag ook wel hoor! Ik zou zeggen, steek hand in eigen boezem!
Helemaal mee eens! Vind het superlief dat de meiden de moeite nemen dit voor ons te doen. Als ik op t moment kan reageren heb ik geluk... anders een andere keer weer. Ligt er dan aan dat het voor mij de verkeerde tijd is niet dat hun het op de verkeerde tijd doen. @ pendelaarsters: hoop dat jullie je hier helemaal niets van aantrekken want ik (en vermoed heel veel meiden met mij) zijn superblij dat jullie die moeite voor ons nemen!. Liefs Deb
Ik vind het ook jammer dat je er zo over denkt. Op deze manier verpest je het voor anderen. Het is een kwestie van opletten en op de juiste tijd en plaats te zijn. Er zijn genoeg mogelijkheden na 18.00 uur. Gister was er iemand waar je tot kwart voor 10 een aanvraag kon doen. Ik was gewoon op het forum maar helaas is het mij te laat opgevallen. Jammer dan volgende keer beter. Geduld is een schone zaak. Ik hoop voor jou dat er nog iemand bereid is voor je te willen pendelen. Ik zou het zelf denk ik niet meer doen.
@ pendelaarsters: hoop dat jullie je hier helemaal niets van aantrekken want ik (en vermoed heel veel meiden met mij) zijn superblij dat jullie die moeite voor ons nemen!. Liefs Deb[/QUOTE] Ben ik idd helemaal mee eens. Was vergeten te zeggen dat ik ook superblij ben dat er dames zijn die dit voor ons willen doen.
wij maken tijd vrij voor jullie. maak jij privé tijd dan om meer op de form te zijn. dan mis je ons niet. ik vindt het erg onbeschoft wat je hier neer zet. mijn maak je er niet bepaalt blij mee.
Ze doen het ten eerste al vrijwillig(respect daarvoor) en het kost ook veel energie..moet je eens kijken hoeveel aanvragen er binnenkomen buiten de tijd, is het dan zo moeilijk om even goed te kijken?? En er zijn trouwens ook dames die speciaal voor de werkende dames onder ons tot 9 uur of half 10(soms zelfs later) pendelen.. Ze hebben meedere malen vriendelijk verzocht om niet steeds aanvragen te doen buiten de gemelde tijd, nu is een vergissing natuurlijk een keer mogelijk maar ze kregen iedere keer aanvragen buiten de tijd, op een gegeven moment gaan het irriteren!! Beetje meer respect voor deze dames graag!!!
Lief hoor meiden hoe jullie reageren! gelukkig zijn er inderdaad ook nog meiden hier die WEL respect hebben voor ons.
Nouja zeg, mijn mond valt open van het bericht van TS. Alsjeblieft zeg. Ten eerste klopt het niet eens, want vaak genoeg heb ik ook gezien dat je nog tot 's avonds een verzoekje kan indienen Ten tweede deze mensen bieden geheel vrijblijvend iets aan aan ons. Zij doen het in hun vrije tijd, die ze voor ons dus opofferen. Ten derde kan ik me wel voorstellen dat ze ziek worden van die mensen die prut in hun ogen hebben, niet lezen en te pas en te onpas pendelaarsters maar bestoken met verzoekjes. (al vind ik wel dat die topics erg onduidelijk worden van alle 'abbo' berichtjes en 'ik heb je een pb gestuurd' berichtjes; dat is allebei niet nodig) Ten vierde, madammeke, zie ik net dat je net sinds 12 augustus geregisteerd hebt. Wat is jouw bijdrage aan dit forum tot nu toe geweest (wel 9 hele berichten woei) ? Dus ga ff ergens anders sjagerijnig lopen doen! Het is gewoon wachten, de verzoekjes die ik gestuurd heb was ook niet allemaal binnen 1 week. Denk dat jij het nu wel op je buik kan schrijven. @Pendelaarsters: lieve mensen, dank dat jullie dit willen doen vooor de andere forummers!
ach lieve meiden, niet op reageren. weet niet wat voor reacties ze uitlokt bah heb is indd super dat jullie willen pendelen! gratis en voor niks, om andere te helpen. deze reactie compleet negeren
allereerst, de reacties van anderen hierop vind ik heel erg lief! dat geeft toch wel moed om ermee door te gaan! en nouja.. over wat TS schrijft.. ik heb er eerlijk gezegd geen woorden voor.. verwacht je dat wij pendelaarsters gewoon even tijd vrij maken omdat je óf niet goed gekeken hebt op het forum naar de tijden, óf je er (om welke reden dan ook) te laat op hebt gekeken (net als vele anderen!) ?? pendelen kost ons ook veel (in jou geval waarschijnlijk voornamelijk negatieve energie) en dat kan vermoeiend zijn voor ons. ach..volgens mij weer je niet precies wat het inhoud.. ik leg het maar naast me neer en foccus me op de positieve reacties op je topic! succes met het vinden van iemand die voor je wil pendelen! en uh.. ga zo door meid!