Lichte piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dazwa84, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik van mezelf nog geen ongi gehad. Wel een onttrekkingsbloeding toen ik na 89 dagen cyclusloos, met Primolut begon. Vanuit die onttrekkingsbloeding gezien zit ik nu op dag 40.

Ik heb nog geen positieve ovulatietest gedaan maar ik denk zelf op mn ovutesten wel een hele lichte piek te zien. Tenminste, rond 12/13/14 november is het streepje íets donkerder. Nog lang niet donker genoeg, maar goed. Ben ik nou gek, of zien jullie het ook?

Ook heb ik volgens mijn temperatuurkaartje nog geen eisprong gehad. Sowieso schommelde het in het begin heel erg maar at komt omdat ik toen niet nauwkeurig temperatuurde. Sinds 8 dagen wel, en je ziet meteen dat mijn temperatuur ook binnen een kleinere marge valt.

Nou ja, we wachten gewoon af, en we testen gewoon verder, maar ik was benieuwd of anderen zien wat ik zien. En wat het eventueel zou kunnen betekenen.

Liefs Daniëlle

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik zie inderdaad dat bij de test die je aangaf de streepjes iets meer zichtbaar zijn. Je hebt altijd wel wat LH hormoon. Mijn streepjes op de testjes zijn ook altijd wel licht ook na mijn LH piek. Dus ik denk dat je ei nog niet is geweest.

In mijn album staan 4 positieve testen. Ook staan er 2 negatieve testen van de dag na mijn LH piek.

Gewoon even door testen...

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zie geen piek op je ovu's... dus maar blijven doortesten.

succes ermee

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat een verschil zeg met je positieve en negatieve test! (En wat heb je een mooi meisje :D )

Ik heb 3 maanden geleden 5 matcare ovutesten gedaan. Daar zag ik helemáál geen teststreepje op. Ook niet heel licht. Gek he, zou dat kunnen komen omdat Sensitest veel gevoeliger is?

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja Sensitest is denk ik gevoeliger. Op al mijn negatieve testen heb ik bij Matcare geen enkele tweede lijn en bij Sensitest wel een licht tweede lijntje.

Je hebt van Sensitest ook de extra sensitive testen speciaal voor mensen met een lange cyclus. Zo helpen deze testen je beter je ei te vinden.

Als ik jou was zou ik gewoon even door testen. Het is ook best moeilijk hoor om je ei te vinden met een lange cyclus.

Bedankt voor je compliment. Het is idd een schatje ben stapel op haar! Ik hoop dat jij je ei snel vind:)

Deel Deze Pagina