Please? Goede tips om stuwing weg te krijgen?

Discussie in 'Voeding' gestart door QueenBee, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo allemaal!

Zoals het onderwerp het al aangeeft, zoek ik goede tips om mn stuwing weg te kunnen krijgen. Ik ben namelijk mn BV aan het afbouwen, dus ik heb geregeld wat stuwing. Niet ernstig veel hoor, maar als ik het niet weg krijg loop ik misschien kans op een borstontsteking. Daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. :( !

Ik hoop dat jullie wat :thumup: tips voor me hebben.

Groetjes Bianca!

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Dit is het antwoord wat je kon vinden onder je zoek functie :)
    Het antwoord komt van Japke onze verloskundige

Koude kompressen kan ook heel goed helpen. Eventueel koolbladeren, uit de koelkast, kneuzen en dan op je borsten wil ook helpen. Een strakke BH is prima, zeker ook 's avonds en tijdens het douchen doen. Niet al te strak maar wel dat je borsten steun eraan ondervinden. Verder rustig aan en het wordt na een paar dagen vanzelf minder.

succes

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb salviadruppels van dr vogel genomen. werkte ook prima

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Alleen de druk eraf kolven? Niet teveel natuurlijk, want je wil niet stimuleren ;)

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    kamferspiritus! er op doen met een watje. (maar dan mag je geen bv meer geven)
    verkopen ze bij etos.

en in een warm bad even je borst onder water en de ergste druk eraf knijpen! werkte bij mij erg goed.

suc6

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Das waar idd! ;) Nou, ik heb vandaag iig al veel minder stuwing dan gister. Heb vanmorgen om 06.00u de druk er ff afgekold en vanmiddag om 16.00u pas weer. Tis nu inmiddels 22.40u en heb nog geen stuwing. Mn melkproductie loopt nu echt gigasnel terug. :thumup:

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Queenbee; toen ik afbouwde heb ik ook elke dag 1 a 2 keer de druk eraf gekolfd. Eerst zo'n 8 minuten per borst, daarn 5 minuten per borst. Nu kolf ik nog 1 keer in de 2 dagen 5 minuten per borst af. Daarnaast werd mij geadviseerd je borsten onder de douche of tijdens het voeden/kolfen te masseren; je masseert van buitenaf richting je tepel. Een beetje stuwing is trouwens niet erg, want zo wordt de melkproductie minder en dat is natuurlijk wat je wil! Succes!

Deel Deze Pagina