please help dit kan toch niet??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    meiden ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    vorige maand had ik een licht posi zwtest van kruidvat daarna lichtroze verlies gehad en daarna een nega zwtest.
    volgens de ha was dit mijn ongi.
    nou heb ik zondag een goed posi ovu test gehad en had ik ook nog zwtestjes liggen om zeker te zijn dat die dus geen vals streepje zou geven heb ik die net gedaan (omdat er naar mijn mening geen streepje zichtbaar zou mogen zijn)
    willen jullie hier even naar kijken zal ook foto s plaatsen van me ovu testen ik snap er echt helemaal niks van.
    ontzettend bedankt joyce
    dit zijn de ovu testen

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    en dit is de ovu test en zwtest van net
    groetjes en liefs joyce

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow als dat zw testen zijn!! Word je mama!!!:D
    Welke testen zijn dat? van welke merk?

Reageren ze niet op je eisprong of heb je die al gehad??
    Spannend hoor!

Edit*
    Ik zie net dat je je ei al hebt gehad! Ik denk dan inderderdaad dat je zwanger bent!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.738
    633
    113
    Joyce, heb je data bij de ovutesten? Alleen de middelse is positief wat mij betreft....

En je zwangerschapstest is ook posi.....vreeemd hoor!

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    de bovenste is van 5 nov die eronder van 6 de middelste die dus positief was is van 7 nov.
    het zijn allemaal testen van mamie2be zowel de ovu testen als de zwtesten.
    ik snap er geen ... van
    eisprong heb ik zeker weten afgelopen zondag 7nov gehad.
    groetjes en liefs joyce

6. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Heb je de zwangerschapstest gelijk gedaan met de ovutest?
    Heb wel eens gelezen als die elkaar tijdens de werking aanraken dat de ovutest de zwtest posi maakt

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ja dat zou ik ook denken maar het kan neit want ik heb zondag pas me eisprong gehad misschien was het een foute test dan ofzo ik weet het niet. vind het wel erg raar allemaal maja wou graag jullie mening/visie erover.
    groetjes en liefs joyce

8. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat raar zeg en verwarrend!
    Ik zou nog een ander merk zwangerschapstest doen.

9. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik heb ze met dezelfde urine gedaan maar dan raken ze mekaar toch niet? of begrijp ik het nu verkeerd??

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zou ff naar kv sjeezen of andere test halen.. dan weet je t zo...spannend.. ik vind m ook positief..

11. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    zou ook een testje van het kruidvat doen en dan ben je idd zeker,voor mij ziet je zw-testje er toch ook positief uit.

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dat word dan morgen want eerder kom ik niet in de stad maar zo snel na me ei zo een zw test dat kan ik niet geloven dat kan toch ook niet? heb mamie2be ook een mail gestuurd hoe en of dit uberhaupt wel kan en dan morgen maar naar het kruidvat toe en daar ook testje gaan halen en dan zien we wel hoe of wat ik kan er met mn verstand momenteel even niet bij....
    vorige maand licht posi kvtest daarna heel kort lichtroze verlies gehad (volgens ha was dat mn ongi) daarna negatieve test gehad en zondag posi ovu test en nu dit kan het ook zo zijn dat me lichaam gewoon helemaal van streek is ofzo dat de zwtest daardoor een streep laat zien?

sorry voor al mn vragen (bloos)
    groetjes en liefs joyce

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oke nu kom ik heel even een ander verhaal vertellen, maar ik heb dus deze ronde precies hetzelfde gehad, ben gister naar de gyn geweest, maar ik ben niet zwanger, sterker nog ik heb een paar dagen geleden pas mijn eisprong gehad.

Ik zal even vertellen hoe het bij mij ging.

Ongi, daarna positesten nog steeds, echo, niets te zien, na ongeveer 4 weken een positieve ovutest en een positieve zwangerschapstest van KV en Zwanger en Kids en Matcare, (ja ik ben grondig) daagjes later alles weer negatief, 2 weken later weer getest met Zwanger en kids, licht positief net als de KV, en toen naar de gyn, waar ik dus te horen kreeg dat ik niet zwanger ben en net pas mijn eisprong heb gehad,

Nu moet ik ook zeggen dat het me stug lijkt dat je op 4 dpo een positest hebt hoor en ik vind hem eerder oranje dan roze. Maar dit wil niet zeggen dat ik het niet hoop voor je.

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @joyce, ja het kan dus dat je lijf even helemaal van de rit is, zie mijn verhaal.

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama

jeetje meid je zou toch zeggen en zeker als je met meerdere merken positief heb getest dat het dan zou kloppen en dan uiteindelijk krijg je te horen dat je niet zwanger bent pfffff

en idd ik kan er met me verstand niet bij dat ik op 4dpo al posi zoutesten dat kan volgens mij ook niet want het eitje moet nog innestelen enz weet wel dat ik me eigen nu zo giga hard voor me kop wil slaan alleen al omdat ik de zwtest geprobeerd heb.
    maar mn ongi vorige maand was ook niet wat het normaal was normaal ben ik echt 5 dagen goed ongi nu was het extreem kort en niet rood maar lichtroze van kleur en duurde al met al misschien 1 dag. alles bij elkaar gerekend ga ik er vanuit dat 1 je nooit niet op 4 dpo positief kan testen want het eitje als het al bevrucht zou zijn nog niet ingenesteld is en 2 misschien is me lichaam wel van slag.

iedergeval allen bedankt voor het reageren khou jullie op de hoogte liefs en groetjes joyce

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    en wat ik nog vergeten ben te zeggen is dat ik 9 nov. ook weer een beetje lichtroze slijmverlies had toen vroeg ik nog of het een ovulatiebloeding kon zijn omdat ik de 7de die posi ovu test had.
    hopenlijk snappen jullie me verhaal nog haha
    sorry groetjes joyce

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Het is echt heel gek, maar die testen reageren dus bij sommigen echt op andere dingen in het lijf. Maar ik zou in ieder geval in je achterhoofd houden dat er niets zit en dat je lichaam van slag is. Je lichaam reageert heel heftig namelijk op een zwangerschap ook al is die nog maar kort. Dan valt de teleurstelling straks mee. Dat heb ik ook gedaan, ik was dan ook totaal niet teleurgesteld. Was allang blij dat ik duidelijkheid had.

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb t ook wel gehad ook.. zie album..(posi testjes maar niet zwanger).. ook van cb + en etos.. dusja..

19. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    @lindanna thanks meid ook voor jou verhaal moet toch best wel heftig zijn geweest steeds posi testen en dan weer niet enz.
    ik heb iedergeval de ha net gebeld en morgenochtend mag ik langskomen dan zie ik wel wat er verder gebeurt of niet.
    groetjes en liefs joyce

20. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    een zwangerschapstest kan ook positief kleuren door LH, wat rond je ovulatie flink aanwezig is...dus misschien is de zw.test daardoor positief?!

Deel Deze Pagina