ovulatievraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ikkuh1985, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi dames,

ik heb een vraagje, ik snap iets niet zo goed meer.
    ik ben bezig met ovulatietesten, en nu heb ik dus 15 november (volgens mij) een positieve ovulatietest gehad.
    daarna is die ook weer heel licht geworden 3 dgn. later was die zelfs zo goed als bijna wit echt nog een heel wit vaag streepje binnen de afleestijd was die nog lichter dan hier op de foto.
    toen heb ik dus 1 dag niet getest en de dag erna (gisteren dus) wel weer voor de zekerheid en is het 2de streepje weer donkerder geworden.
    denken jullie dat ik mijn ovulatie nu al gehad heb of toch nog niet?
    en ik weet namelijk dat je met een cyclus van meer dan 35 dgn. ong. geen eisprong meer krijgt, maar geven die testen dan alsnog een ovulatie aan of zullen ze dan de hele periode niet positief worden?

dit snap ik dus niet goed meer ik hoop dat jullie het mij kunnen vertellen.

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi,

vervelend is dat idd... het kan zijn dat je ei niet gesprongen is en dat je lichaam het nog een keer probeerd.

na een cyclus van 35 geen ei sprong meer krijgen is onzin...
    ik ben van mijn zoontje ook zwanger gegraakt en had op dag 76 een eisprong dus tja....

nu heb ik op dag 79 me posi ovi test gehad en vanochtend ging me temp omhoor...

misschien is het voor jou fijn als je erbij gaat tempen... als je temp dan omhoog gaat weet je dat je je ei hebt gehad....

succes ermee

en ps ik keek nog ff net naar je foto maar het is normaal hoor dat je streepje af en toe wat donkerder kan zijn...had ik ver voor me ei ook hoor... dan dacht ik oooh daar komt ie en dan werd hij weer lichter...ligt aan de concentratie van je urine geloof ik

dus die 14 en 15 november test vind ik posi dus ik zou daar maar van uit gaan

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    bedankt voor je berichtje momhairy
    ik ga zowiezo uit van een positest van die 15de,
    wat je zegt over dat donkerder worden en dan weer lichter dat klopt had ik in mijn vorige ronde ook was die donker de teststreep (maar nof wel echt negatief) en ging toen weer lichter en daarna langzaam aan weer donkerder en toen positief en toen werd ie heel snel weer veel lichter en 12 of 13 dgn. later ongi.
    wel goed dat ondanks dat je zo`n late positieve ovutest had en toch zwanger bent geworden geeft toch alsnog hoop dan als het bij mij ook weer laat is maar ik loop ook in het ziekenhuis en daar zeiden ze het ook van over de 35 dgn. geen eisprong meer hebt maarja misschien is het dan 1 op de zoveel mensen die de mazzel hebben??? ik weet het niet.
    ik moet vanaf me eerst volgende ongi beginnen met tempen want ovutesten zijn niet goed genoeg voor het ziekenhuis.
    bedankt voor je reactie

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    weer even een ovuvraag snap het weer even niet.
    zoals ik al zei dat het 2de streepje weer ietsjes donkerder werd dat klopte hij werd echt donkerder en nu had ik gisteren weer een posi ovutest die zag er precies uit zoals die van de 15de!! zal mijn eisprong dan toch nog niet geweest zijn en dat ie dus vandaag komt?? ik ga zowiezo vandaag maar weer ff testen en kijken wat daaruit komt.
    oja en die 15de had ik dus ook wat last van slijm en de dagen erna wel elke keer met afvegen nog wat vloeibare spul en nu gisteren had ik ook weer gewoon slijmerig.
    weet dus echt niet welke kant het nu op gaat.

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    heb nu ff een fotootje gemaakt van me ovutest erbij van vandaag.
    die van vandaag is wel op het moment feller maar dat is omdat ie niet ingedroogd is en de rest wel he maar die andere 2 die posi zijn(lijken) die waren net zo fel

Deel Deze Pagina