hoi meiden, Weet iemand waar je LEUKE zwangerschapsbh's kunt kopen?? Ik zie overal alleen maar van die lelijke witte (sorry als ik iemand beledig). Kan nergens een mooie vinden. Omdat ik zwanger ben betekend dit nog niet dat ik er niet mooi bij wil lopen
Ik heb gewone BH's gekocht en van die 'tussenstukjes', waarmee je ze kunt verlengen... Daar doe ik nu al bijna m'n hele zwangerschap mee... (En ik ben behoorlijk gegroeid op dat gebied... )
Tussenstukjes? haha wat bedoel je daarmee?? En ik had gehoord dat je geen beugelbh's mag dragen ivm ontstekingen in ej borst?
Ik draag gewone beugelbh's. Wel moet je er op letten dat ze niet te strak zitten en dus gaan knellen. 'k Heb gewoon 3 nieuwe gekocht bij de Hema die ik nu al een heel poosje draag.
Tussenstukjes zijn een soort verlengers waar haakjes en oogjes aanzitten die tussen de sluiting van je bh kan voegen. Daardoor wordt de bh wat ruimer en gaat ie niet knellen. Zijn te koop bij o.a. de Hunkemoller. Zie de link voor een foto Hunkemoller Nederland >> ProductView
Bedoel je van die stukjes stof met een haakje en een oogje die je aan de achterkant er tussen kan zetten? Die zoek ik namelijk, heb ze gezien maar geen idee meer waar... Edit: oh, je had al een linkje geplaatst, had het geneens gezien Handig! Maar een beugel bh kan best hoor, draag ook gewoon nog mijn eigen ondergoed. Vorige zwangerschap ook gedaan en nergens last van gehad. Gewoon opletten dat je de boel niet (af)knelt (ook belangrijk straks als je bijvoorbeeld borstvoeding gaat geven). Als je tijdens je zwangerschap opeens een d-cup hebt ipv je eigen b-cup moet je niet eigenwijs in je kleine behaatjes rond blijven lopen, that's all
Ohhh dat ik daar niet aan gedacht heb! Ga er van de week gelijk om Bedankt voor de herinnering dat die dingen bestaan
Hier hebben ze mooi spul, en met de pond zo laag is 't nog betaalbaar ook: http://www.figleaves.com/uk/department.asp?dept=Womens_Maternity_and_Nursing (ben zelf al van 75A naar 80D gegaan, en het einde is nog niet in zicht. Wacht nog maar een maandje met 't kopen van een mooie voedingsbeha, tot die tijd gewone beugelbeha's van de Hennes - gaat best, als je maar zorgt dat 't niet knelt!)
Zo, da's een fikse groeispurt zeg!! Is dat niet erg wennen dan eigenlijk? En dan werken die tussenstukjes nog steeds dus?
hier van 80A naar 90D. met veel groeipijnen aan t begin van mijn zwangerschap. ik vind het vresselijk. t went niet.
Die bij prenatal van Anita zijn er in ieder geval ook in het zwart. Ik vind ze prima, ik ben in eerste instantie veel gegroeid, en groei nu opeens ook weer. Ik ging van AA naar B, en nu begint B krap te worden. Evenstar vindt dat helemaal niet erg Maar goed, het is een bh die nog het meest lijkt op een sportbh, en hij rekt mee met de groei. Niet te lelijk. Ook niet sexy ofzo. Verder zou je ook aan voedingsbh's kunnen denken, bij de H&M heb ik best leuke gezien. Maar mij werd echt geadviseerd om een meegroei voor nu te doen, dan op het laatst in de zwangerschap een grote bv-bh te kopen.
Nou ja, er hoort een flinke (mooie!) buik bij, en een mega-ass (16 kilo aangekomen , maar ik was ERG mager toen ik zwanger werd). Wennen is het so wie so met dat veranderende, groeiende lijf. Ben normaal van 't type spijker namelijk . De tussenstukjes werken prima trouwens, heb ik met veel plezier gebruikt t/m 75D. Maar eigenlijk vooral voor de dagen dat ik veel vocht vasthield, dan knelde 75 net ff. Moest aan de 80 geloven toen mijn borsten uit de 75D knalden, de D-cup van de 80 is net weer een maatje groter namelijk. Vind het zo zonde om nu veel geld uit te geven aan een mooie BH terwijl het groeien duidelijk nog niet over is, maar ga straks zeker voor een mooie van figleaves!
Heb bij de plaatselijke lingeriewinkel een meegroeiBH gekocht en die ziet er best leuk uit. Hebben ze in meerdere soorten en maten. Bij voedingsBH's is de keuze minder aantrekkelijk geloof ik. Iemand daar ervaring mee? Ik heb er een gekocht bij de Livera (ja, zo'n lelijke witte, want iets leukere waren er niet in mijn maat)
Thnx!! ik weet nu wat tussenstukjes zijn Is voor mij wel handig denk ik want de omvang begint inderdaad te knellen!! Koop denk ik gewoon een maatje groter bh. Blij te horen dat beugels wel mag. Vind ik toch wat lekkerder zitten. Ga zo maar eens op speurjacht!!
Ik heb bij de Babyplanet een zwarte meegroeibh met beugel gekocht. Op zich niet lelijk, alleen doordat hij zo groot is, oogt het niet echt sexy meer Ik ben van 75DD naar 80F gegaan...