wit vocht uit borsten ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rupsje, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    hallo,

ik wil niet teveel hopen, maar stond net te douchen toen ik zag dat er een druppel wit vocht uit beide borsten kwam. mijn NOD is vrijdag en heb last van meerdere kwaaltjes

zere borsten en nu dus met wit voch eruit
    steekjes van tijd tot tijd in mijn onderbuik
    en heel erg moe (misschien vanwege drukte)

de 2 maanden hiervoor had ik voor mijn NOD ook wel last van zere borsten, maar kwam er geen vocht uit en had ik ook niet vamn die bage steekjes. ik hoop het zo, maar ga nog nergens vanuit.

hebben jullie ook wel eens last gehad van deze (vocht uit borsten en steken in onderbuik) kwaaltjes en toch gewoon ongesteld geworden.

ik hoop snel wat te horen, alsvast bedankt !

kus,

rupsje

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik heb het ook net als jou wit vocht waterig en tevens had ik gelig vocht uit de pukkels op mijn tepels mijn nod is zaterdag dus ik kan je niet vertellen of dit een goed teken is wel ben ik erg duizelig en had vanmorgen een brok in mijn keel en moest kokhalzen.Sorry kan niet helpen maar weet dat er meer zijn hiermee en de een is zwanger 4 wkn en de ander heeft het altijd al gehad...Dus kan alle kanten op.....succes

3. Niet meer actief

En, ben jij al wijzer geworden over het vocht uit je borsten? Ik heb het ook vanaf gisteren, en moet morgen langs de gyn voor een bloedname en een echo.
    groetjes

4. Niet meer actief

ah ja, had iets te maken met een hormoon dat te veel werd aangemaakt dacht ze.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Geen idee, ben 16 weken zwanger maar hier geen druppeltjes gezien hoor.

6. Niet meer actief

heeft ook niets met zwangerschap te maken denk ik, heeft ze toch niet over gesproken. Het is voor mij nog 9 dagen voor mijn nod, zou erg vroeg zijn. :D

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou als ik haar berichtje lees, hoopt ze wel dat het verband houdt. ;)

Maar het kan met hormoonschommelingen te maken hebben.

8. Niet meer actief

Ja, denk idd dat zij hoopt dat dit een teken is van zwangerschap.
    Morgen zal ik waarschijnlijk meer kunnen vertellen, als ii zelf terug ben van de gyn.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben benieuwd.
    Tis toch iets mafs he?

10. Niet meer actief

Ja, is idd iets raar. Ik schrok me gisteren rot toen ik het voor de eerste keer zag, voelde me net een melkkoe :(
    Ik heb er al veel over opgezocht, en het zou te maken kunnen hebben met een verhoogd prolactine gehalte. Dit kan ook tot gevolg hebben dat er geen eisprong plaats vind dus mss is het ook daarom dat ik geen positieve ovu testen krijg en geen temp verhoging.
    Ik ben er al de hele dag mee bezig geweest, was er echt niet gerust in.
    Hormonen :(

11. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    hoop idd dat het wat te zeggen heeft, maar heb ook welgelezen dat dat niet zo hoeft te zijn, helaas
    misschien hoop ik het zo ook door mijn andere kwaaltjes van mijn buik.

echt de hele dag door van die speldenprikjes net boven mijn schaambeen

nog 2 dagen geduld, dan weet ik meer !

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    succes met wachten!

13. Niet meer actief

Ik ben gisteren naar de gyn geweest en volgens haar kan het 3 oorzaken hebben:
    - zwangerschap
    - stress
    - door invloed van je hersenen een verhoogd prolactine gehalte in je bloed
    Ik hoop natuurlijk ook stiekem op een zwangerschap, maar ik denk niet dat het zo is.
    Volgende week vrijdag moet ik bloed laten nemen (zo laat omdat ze dan ineens op zwangerschap kunnen testen, en eerder volgende week ben ik op vakantie), en 2 uur later kan ik bellen voor de uitslag.

Groetjes

14. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    ik heb bij mij het antwoord:

ik ben zwanger !
    maak morgen een foto van de test (heb er 3 gedaan)
    de eerste was was vaag, maar de laatste twee bestaat echt geen twijfel over.

joepie

15. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb er ook last van. Het houd verder niks in. Bij een zwangerschap kan je het ook krijgen maar ben je langer dan 6 maanden zwanger. Ben er ook mee bij de ha geweest. Het kan ook zijn dat je prolactine gehalte tehoog is.

16. Niet meer actief

Proficiat rupsje!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Geniet ervan!

Groetjes

Deel Deze Pagina