Wat is dat toch moeilijk jongensnamen grrrrrr ha ha. Nu hebben we er eindelijk 3 maar nog niet echt om te zeggen dit is hem! Ons kindje krijgt een Portugese achternaam die zet ik hier liever niet neer, nou hebben we 2 portugese namen en 1 engelse. Welke vinden jullie het mooist?? -Miguel -Tiago -Quinten Onze voorkeur gaat momenteel uit naar Quinten (ik vind eigenlijk Quinn leuker maar dat vind mn man weer niks) maar helemaal zeker zijn we nog niet En we vinden ook heel weinig mooi dat maakt het heel lastig. Graag jullie meningen.
Ik vind voor een getint kindje Tiago heel leuk! Als het echt een blank kindje is vind ik Quinten leuker.
De ene helft van de Portugese mannelijke bevolking heet Miguel en de andere helft Tiago... Houd je hier ook rekening mee? Niet dat het geen mooie namen zijn, hoor! En Quinten? Is een mooie naam, zeker, maar is 'ie ook uit te spreken voor de Portugese familie? Succes!
ik ga voor Quinten of Quinn was bij ons ook favoriet, maar krijg een meid (als het goed is ) Succes met kiezen
Leukste: Quinten, daarna Miguel en daarna Tiago Hoorde een tijdje geleden ook de naam Quint. Dat vond ik ook wel een leuke naam.
Ik vind eigenlijk Quinten een heel andere naam. De anderen zijn exotisch en apart, terwijl quinten echt een popi jopi naam is. Ik zou eerlijk gezegd voor een van de andere namen gaan, omdat jullie achternaam portugees is.
Ik vind Tiago en Miguel juist prachtig... en als je in Nederland woont zou ik juist voor een van die namen gaan, Quinten hoor je al zoveel!