hallo, ik heb een vraagje. ik ben 11 juli uitgerekend. rond midden juni ga ik dus met verlof. maar ik heb nog steeds recht op mijn 4 weken aaneengesloten vakantie dagen. na mijn verlof is het nite handig om vakantie op te nemen want dat kan uiterlijk tot november (dec. mag niet) en nu vind ik het ook niet handig want dan krijg je weer dat gezeik van ja lekker makkelijk is zij.. neemt nu 4 weken vakantie en gaat straks ook nog eens met verlof. hoe zouden jullie dat inplannen? want volgens mij mag je je vakantie niet een je verlog aansluiten toch? groetjes, Nancy
Ik weet van een collega van me vorige werk dat zij haar vakantie wel achter haar verlof heb geplakt. Kan ej geen 2 weken voor en 2 weken nar je verlof opnemen?
Ik heb ook de vakantie aan mijn verlof geplakt, was op mijn werk geen probleem. En omdat ik nog zoveel vakantieuren had, heb ik zelfs 7 (!) weken vrij gekregen, terwijl ik normaal maar 3 weken aaneengesloten mag opnemen, en ik in december normaal ook geen vrij krijg. Dus gewoon even overleggen op je werk.
Ik heb ook vakantie aan mijn verlof geplakt hoor eerst zwangerschapsverlof, 4 weken voor uitgerekende datum tot 12 weken eran, daarna 3 maanden fulltime ouderschasverlof en daarna nog eens 2 weken vakantie
Je mag gewoon je vakantie opnemen na je verlof, hoor! Er is geen wet die dat verbied om het zo maar te zeggen. Als ik jouw was zou ik het gewoon aanvragen, en dan kunnen ze altijd nog nee zeggen. Mijn ervaring is dat ze over het algemeen niet zo moeilijk doen. En ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar bij ons mag je in principe geen vakantieuren meenemen naar volgend jaar... Dus ik zou ze in jouw geval wel op moeten nemen in December...
klopt wij mogen het ook niet meenemen naar het volgend jaar. bedankt vor jullie antwoorden, kan ik toch nog proberen mijn vakantie eraan te plakken
Tja.. de vakantie uren.. Misschien moet ik maar eens vragen of ik ze neit voor mn verlof allemaal op kan nemen.. na het verlof stop ik eerst met werken.. dus om vkantie na het verlof heeft niet zo veel meerwaarde.. Kan het binnenkort wel eens aan mn manager vragen.. e.e.a. zal wel met de bezetting rondom de pinkster te maken hebben.. ( ik werk als ziekenverzorgende in thuiszorg)
Misschien kun je ze toch na je verlof opnemen? Als het werken je verder goed afgaat tot je verlof vind ik het altijd een beetje zonde om ze van te voren op te nemen... En zelfs al zou het niet gaan met werken kun je altijd nog de ziektwet in. Maar het scheelt toch weer een maand salaris...
hier nog eeentje die vakantie 3 wken na bevallingsverlof heeft gepakt! en dat ging want onze bezetting met de vakanties is zwaar kl,.... dus beter erna pakken en ben in augustus uitgeteld nu maar hope dat ik het vol houdt 4 weken voor de bevallingsdatum werk namelijk in verzorgings tehuis waar af en toe een zooitjes is met personeel,veel zieke en geen neuwe personeel krijgen als ze weggaan wegens dat die hoge peifen dat niet willen nou lkrr dan groetjessss