Please kan iemand naar mijn kaartje kijken ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door a1974, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi allemaal!

Had dit stukje ook bij testen neer gezet en op advies van een mede gebruikster ook maar even hier ..

Na mijn mk ben ik dus ovu testen gaan gebruiken . Had de 9de een posi test . (sensi dipsticks) en ben ik gaan tempen dus vanaf eerste dag dat ik echt goed vloeide,

Omdat dit nieuw voor mij was met testen werken heb ik door getest tot aan de 18de omdat ik wilde weten hoe het verloop ervan ging. De 18de had ik voor het laatst getest. Deze was zo goed als wit alleen de controle streep was goed te zien .

Zit nu op 13 dpo. En gisteren een vroege zwangerschaps test gedaan van Sensi dipstick . Negatief . ( deze zaten bij gratis bij ovi testen , had het niet moeten doen het testen maar goed dat is een ander verhaal .. ik was niet sterk genoeg )

Gisteren avond bij het afvegen had ik een heeeeeel klein beetje glibberig iets , wat ik normaal nooit heb . Dus kreeg toch mijn vraagtekens.

Net heb ik dus een ovi test gedaan en toen ik wilde afvegen had ik roze bloed. Alleen met afvegen , voor de rest zie ik nu niks meer . Dus ik wachten op mijn dipstick en wat zie ik hij gaat kleuren , net als 1 dag voor mijn positieve test van de 9de !

Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van .

Is iemand hier bekend mee ?

Volgens de ovu test had ik dus de 9de positief en FF geeft ook aan door temp dat daar ei is geweest . Die avond rommelde het ook wel in mijn buik. Zeker niet heftig ofzo maar voelde wel wat dus nam aan ei!

Heb sinds paar dagen na ei vreselijke spanning gehad op mijn borsten gewoon pijnlijk. Had ik met mijn eerste zwangerschap ook en bij de 2de maar helaas ging dat mis. Na de curretage toen ik ongi werd had ik dit ook dus daar kan ik geen pijl op trekken en ga ik ook niet meer vanuit dat het bij een zwangerschap symptoon is maar nu is ook sinds vandaag de spanning er af

Helpp!!! Sorry lang verhaal maar ben echt de kluts nu kwijt .

Was ik gewoon te snel ? Wat vinden jullie van mijn kaartje? kan dit wel mijn ei zijn nu, is het toch al geweest of ben ik nu gewoon echt gek haha ??

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meid!

Had je deze vraag al eens niets gesteld in een ander forum?

Ik heb je temp kaartje eens bekijken maar voorlopig kun je daar nog weinig over zeggen hoor. Ja je hebt geovuleerd daar waar FF zegt dat je geovuleerd hebt, en het feit dat je temp hoog blijft is wel goed hé, maar dat wil volgens mij niets zeggen ivm eventuele zwangerschap.

Mijn temp bvb blijft altijd hoog tot de dag voor mijn ongi komt, dan zakt hij en de dag van mijn ongi gaat hij terug naar 36.4.

Zoals ik al eens geantwoord had, morgen gewoon een testje doen joh, komt goed

3. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hay ja dat had ik ook in mijn berichtje gezet hihi van dat ik dit ook bij ovu testen had geplaatst .

Maar sprak een andere meid waar ik veel mee klets hier, en die vind dat mijn temp in het begin ook al zo hoog was. En nu weer met die test vragen wij ons af of dit niet gewoon mijn ei is ..

Zij had zich dus ook vergist en was er van overtuigd dat haar ei geweest was en die moest dus ook nog komen .

Dus wie weet zie ik ook wat over het hoofd ? eerste keer dat ik temp dus beetje nog een leek erin . Wie weet zien anderen wat ik niet zie, of weten zij mij maar te vertellen :):):):)

In ieder geval wel weer heel lief dat je even reageert !

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Bij mij is het zo (en ik begreep dat dit normaal gesproken ook zo is) dat je eerst een posi zwangerschapstest krijgt en dat pas wat later een ovutest positief reageert. De ovutest zou iets meer nodig hebben.

Ik zou dag 14 dpo weer testen (zwangerschapstest), want je hebt dag 12 getest toch?

Lijkt er wel op dat je ei geweest is. Hoe is het verloop van je slijm?

groetjes

5. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    #5 a1974, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    Klopt heb gisteren dus getest Sandana

Maar waar het nu even om draait . Is het zeker dat ik mijn ei daar dus wel heb gehad ? Misschien is het een LH piek geweest maar geen ei dat ik nu pas heb ?

Dus jij denkt wel dat ie geweest is ? Ze vonden mijn temp voor ei dus ook hoog. Deze maand heb ik niet veel kunnen maken van het slijm . heb geloof ik van alles voorbij zien komen :x

Groetjes !

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik vind je temp beduidend hoger na het kruis van FF... en ik vind je temp heel erg stabiel. Heb vanmiddag nog ergens gelezen dat je temp na je eisprong vaak wat stabieler is dan daarvoor (al hoeft dat natuurlijk niet).

Misschien morgen of overmorgen nog een testje doen? Heb je daar in Spanje ook Kruidvat testen??

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je temp is op het kruis of 2 dagen later geweest.
    De 2e keus is omdat je een dag later na je kruis nog vruchtbaar slijm rapporteert. Daags na je eisprong droogt het slijm weer namelijk in.

8. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Thx meiden! Was vanmorgen weer 37 graden maar helaas eerste beetje bloed al gespot (niet doorgebroken maar beetje met afvegen )

Dus op naar de volgende ronde .

Wel goed om te weten dat toen toch mijn ei is geweest , en hoe dit allemaal zo verloopt met tempen en hoop dat ik beter mijn slijm kan onderscheiden de volgende keer .

Groetjes!

Deel Deze Pagina