Ik weet even niet zo goed wanneer ik een zwangerschapstest kan doen? Eerst heb ik een vmk gehad (dit is weer door de pil heen gegaan, het waren twee vruchtjes, daarna de pil niet meer geslikt) en de bloeding begon op maandag 3 juni. Nu kreeg ik op zaterdag 15 juni een eisprong. Ik denk deze echt gevoeld te hebben. Maar nu na 5 dagen ( 20 juni) veegde ik maar 1x wat roze af. Ik moest eigenlijk denken aan innesteling? Nu vraag ik me af, wanneer kan ik het beste een zwangerschapstest doen?
Hoi bbxx, dus volgende week zaterdag zeg maar? Waarop heb je dat gebasseerd die dag bbxx? Fijn dat je gereageerd hebt, want ik vind het nogal spannend eigenlijk
Als je zeker weet dat je de 15e je eisprong heb gehad tel je daar 14 dagen bij op dus de 29e Kun je testen. Als je heel nieuwsgierig bent kuntnje een dag of 2 daarvoor ook een testje wagen pak dan wel de kruitvat 2 voor 5 euro in een doosje. Sucses!
Hetgeen je voelde kan ook van het groeien van de eitjes zijn en die bloeding zou dan een eisprong bloeding kunnen zijn. Heb je wel eens vaker je eisprong op dag 12 gehad? Ik zou zeker nog 1, 5 week wachten met testen.
Ik dus eigenlijk ook, maar 29ste kan ik het proberen dus. Spannend het Fleurt! Das eigenlijk nog een weekje wachten, lukt me wel hihihi.
Oh jij ook al Zoete?! Nog spannender allemaal. Stel je toch eens voor... Voel jij al zwangerschapskwaaltjes? Ik wel.
Dank je wel Paula voor je antwoord. 29ste dus... Zal ik gaan doen. Maar is het dan zeker niet te vroeg eigenlijk?
Hoi RogiJuli, het zou best ook kunnen hoor. Maar daar weet ik niet zoveel van. Heb wel een miskraam ervoor gehad. Dat weer wel dan. Ik had de pil Rogi, en het is er 2x toe doorheen gegaan. Ik weet niet wat mijn eigenlijke eisprong is. Dus dan zou het te vroeg kunnen zijn a.s. weekend?
Zou kunnen, daarom zou ik het over 1; 5 week proberen. Stel nou dat het wel je eisprong was dan test je na je nod en zal je ook geen vaag streepje krijgen
Heey stel je voor ja zou leuk zijn! Ik voel helemaal niks Had wel afgelopen 2 daagjes spierpijn achtig/blauw plekken gevoel bij me beiden borsten maar weet niet of dat wat zegt?? Hopelijk testen we positief ga duimenn!! Wat voor kwaaltjes heb jij?
Over 1,5 week, dat is ongeveer 3 juli dan, ik had zelfs mijn nod gezet volgens pilgebruik dan op 4 juli. Pffffff, ff denken, misschien kan ik zaterdag testen en dan nog eens idd zeg maar op 4 juli.
Nou Zoete, ik ben op het moment ook ziek, maar deze misselijkheid hoort volgens mij er toch écht niet bij. En ook hier en daar pijn in mijn baarmoeder aan de onderkant, ook iets raars. Je hebt het over spierpijn achtig/blauwe plekken gevoel... zou goed kunnen bedenk ik mij zo.Want je borsten die reageren er ook op lijkt mij?
Spannnendd hopelijk is het raak!! en hopelijk blijft ongesteldheid weg!! Jaa had 2 dagen lang boven mijn borst pff deed zo pijn dat ik niet eens kon slapen ervan... beterschap trouwens!