Hallo meiden, vandaag is het de dag waarop ik ongi moet worden, maar tot nu toe niks van te zien. Ik heb mezelf niet kunnen bedwingen en heb een test gedaan van de KV , 2 voor 5 euro. Dit is het resultaat: Een vaag lijntje, wel binnen 5 minuten verschenen. Willen jullie even meekijken? Dit is voor het eerst dat ik een test heb gedaan met lijntjes. Wel moeilijk af te lezen hoor. ik verga van de zenuwen.....alvast bedankt! groetjes, Ceros
Meiden, Heeeeeel erg bedankt voor het meekijken en jullie reacties. Ik val bijna van mn stoel na het lezen van jullie reacties . Ik hoop zooo dat jullie gelijk hebben en dat het goed doorzet. hugs, Ceros
Nou dat noem ik geen vage lijn meer hoor. Misschien toch nog zo'n digitale cb doen. Dan zie je zwanger staan in het scherm. In ieder geval van harte gefeliciteerd.
Hoera!! Ik had ook zo'n test vorig jaar in november en kijk maar naar mijn banner. (dan kijk ik nog even verliefd in het ledikantje hahaha!!) Geniet ervan meis Liefs
echt wel zwanger! super gefeliciteerd en nu maar lekker genieten en een hele mooie manier verzinnen om het aan je mannetje te vertellen