Please meiden, HELP..........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butterfly24, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heb al een paar berichten geopend maar krijg geen antwoorden bijna.
    Dus maar even hier en andere vraagstelling.

Heb drie keer clear bleu getest...........digitaal
    Drie keer positief, zwanger. Daarvoor verschillende testen gedaan die erg vaag waren. Inmiddels zijn de gewone testen nog steeds erg vaag.
    Wilde het nog niet geloven en heb dus weer een gewone gedaan, die nog vager was dan begin van de week. Wat moet ik nou!

Heeft iemand vaker meegemaakt dat cler bleu digitaal zwanger zegt maar dat je het niet was?

2. marjolein98

25 jun 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Ik zal maandag eens een bezoekje aan de huisarts brengen als ik jouw was. Daar hebben ze vaak net wat sterkere zwangerschaps testen als die uit e apotheek etc. En anders een bloedtestje laten doen.

Maar wat is erg vaag? Ookal zie je een licht streepje dat betekend zwanger

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dinsdag moet ik ook naar de huisarts hoor.
    Maar kan niet wachten. Ik kan maandag niet.
    Jah vaag, je ziet het wel..... maar niet heeeeeel goed. Hihih ja daar heb je ook niets aan natuurlijk. Maar clear bleu digitaal liegt er toch ook niet om?

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gewoon netjes wachten tot het dinsdag is. Kan me voorstellen dat je het liefst de volledige zekerheid wilt hebben, zo snel mogelijk. Maar dat gaat helaas niet. Een lichte streep betekend zwanger. Het grote verschil is dat die van Clearbleu digitaal is, dus wie weet waren die streepjes ook wel licht? Positief blijven denken. Na het lezen van je verhaal lijkt het me dan ook niet meer dan waarschijnlijk dat je zwanger bent.

5. marjolein98

25 jun 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Ik denk ook dat je zwanger bent! De cb testen zijn normaal gesproken al een stuk betrouwbaarder dan de huismerk testen.

Ff afwachten wat de huisarts zegt..

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik wil gewoon zekerheid hebben, maar ik weet ook wel dat ik dat hier ook niet krijg en echt moet wachten.
    Ik was gewoon zo ontzettend blij.......... heb het al aan mijn ouders en zusjes verteld en die ook helemaal voor blij voor ons, zo ook schoonouders. Mocht het mis gaan, dan kun je je verdriet delen. Maar goed, het was zo'n teleurstelling dat de test vanavond zo vaag was.
    ik had hem gewoon niet moeten doen :( . Hrb daarna wel weer clear bleu gedaan, die was weer positief, maar ook niet zo heel duidelijk.

IK WIL HET WETEN :evil: wat erg, die onzekerheid.

7. marjolein98

25 jun 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    lieverd, als de clear blue zegt positief....dat zit er toch echt hcg in je urine dus dan ben je toch echt zwanger hoor....je houd ons wel op de hoogte he?!

Enneh dat je het al verteld hebt...groot gelijk...zou ik ook doen!

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    JA, Ik heb het book gehad.. 2 jaar geleden.. digitale test zei zwanger maar ik was het niet...
    Tsja, toch afwachten ben ik bang.

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik had ook pas een paar dagen na de digitale test een echt duidelijke "gewone" test in handen. En dat het lichter wordt, hoeft niets te zeggen. Dat kan ook gewoon aan het moment van testen liggen en hoeveel je daarvoor net gedronken hebt.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Toch blijf ik een naar gevoel houden. Heb vannacht gedroomd van hele duidelijke testen dus het kon niet missen. Vanmorgen had ik zelf een negatieve test :evil: . Hoe kan dat nou?
    Deze ging volgens mij ook niet goed. Want de urine zoog hij ook niet op, en alleen de onderkant verkleurde maar. Heb nu drie matcare testen gedaan, en bij alledrie was wel wat. Heel vervelend. Ik weet het niet meer :( . Mijn hele weekeinde is naar de K****. Denk alleen maar aan het feit dat het wel misgegaan zal zijn :cry: . Ik merk ook helemaal niets. En dan ga ik hier al die nare verhalen lezen wat betrekking op mij zou kunnen hebben. De enige echte positieve test was de digitale, die ik elke dag gedaan heb als bewijs dat het echt zo was. en dan nu ineens een negatieve?

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als de clearblue zwanger aangeeft en een andere test heel vaag is, maar wel een licht streepje geeft ben je volgens mij gewoon lekker zwanger hoor!

13. marjolein98

25 jun 2008
    67
    0
    0
    Zeewolde
    Ja dat denk ik ook, ik zou als ik jouw was oo kniet constand testen gaan doen, dan maak je jezelf helemaal gek.

Deel Deze Pagina