Haha lopen we vanmiddag in de winkel en had zin in wat lekkers toen zei mijn vriend we hebben nog van die danneroll croisantjes ik zo van ohja ds bedankten we ter plekke wat we erop konden doen dus appelmoes gepakt kaneel en poedersuiker dus hebben we die daneroll uitgerold appelmoes erop gesmeerd dan een laagje kaneel erop dan poedersuiker en oprollen maar dan met boter besmeren beetje suiker erop en 15 tot 20 mijn in de oven en smullen maar echt heerlijk
Oh, klinkt lekker! Zou fijn zijn als ik dat kl*te blikje eens normaal open zou krijgen zonder dat het deeg er half uitkomt en je er dan aan gaat trekken en je alles weg kan gooien omdat het stuk is
ik doe ook wel eens bladerdeeg in reepjes snijden beetje gesmolten boter erop en dan kaneel met suiker of met van die decoratie van suiker erop en dan een paar min in de oven hmmm
Je kunt ook met dit deeg heerlijke hartige taarten maken. Je legt het onder elkaar uit (zo komt het al uit het blikje) en doet er goed uitgelekte spinazie met feta erin, maakt er een rol van, dus dichtmaken en draait het zo in een ronde bakvorm. Echt geweldig lekker en je kunt het met allerlei ingredienten doen! MMMM, ik ga zo gelijkl naar de winkel!
ik heb weleens hartige taart gemaakt met die danerol maar het lukte das niet om de danerol gaar te laten worden...ws omdat het op de bodem lag en nat mengseltje erop (prei-taart) iemand tips dat dit volgende x wel lukt?