Nou mijn zoontje is echt intens verdrietig ....Hij wou deze week graag een keer bij opa en oma slapen(mijn ouders)Dus ik zeg ,kom bellen we oma op om het te vragen......De reactie die we kregen was:LOGEREN?Nee hoor!Ik heb het bed weggegooid,en er is geen matras dus dat logeren is voorbij.Ik heb geen kleine kinderen meer dus heb ik al die troep weggedaan.En ik heb ook geen zin in dat geklets aan mijn harsens smorgens vroeg.Nee hoor,hij kan een middag komen spelen maar dat is het dan ook! ....Nou ik was met stomheid geslagen,en mijn zoon is nu ook zo verdrietig dat hij niet meer bij opa en oma kan slapen.Ik snap er echt werkelijk niets van.Ligt het aan mij?Zoveel moeite is het toch niet een matras te bewaren.Ze hebben nota bene 2 kamers over.....Zucht,af en toe word ik zooooo doodmoe van mijn moeder....
Ahhh Vind het heel zielig voor je zoontje! Heb je al met je moeder besproken waarom ze zo reageert? Misschien kun je haar uitleggen dat het je zoontje heel verdrietig maakt. Misschien heeft ze er een goede reden voor? ik persoonlijk vind haar reactie, zoals jij het opschrijft, vrij bot overkomen.
Nou ja zeg! Wat een reactie! Je zou toch zeggen dat een opa/oma het leuk vind zn kleinkind op bezoek te krijgen?
tja , inderdaad helemaal niet leuk! zeker niet voor je zoon, want die snap er natuurlijk niks van waarom hij niet meer bij oma en opa kan slapen kan je niet rustig met ze praten en uitleggen dat het voor hun kleinkind harstikke leuk is om bij hun te overnachten
uuu met mijn moeder valt echt niet te praten......en zo bot als het er staat ...zo bot was ze ook!Als zij iets vind dan is het zo en niet anders.......
hoi hoi ik vind het ook nogal een botte reactie hoor eerlijk gezegd maar is er niet iets anders voorgevallen dat ze zo reageerd vind het natuurlijk wel heel vervelend voor je zoontje nu is hij natuurlijk wel verdrietig misschien is het allemaal wat harder overgekomen dan uiteindelijk bedoelt tenminste dat hoop ik dan he groetjes nathalie
Vind het zo lullig voor je zoontje! Dus er valt écht niet met haar te praten? Misschien kun je proberen te vragen waaróm ze zo reageert? En hoe ging het eerder met logeren dan?
zo'n oma had ik ook kinderen waren ook alleen maar een last (vond ze ook van al haar kinderen) mijn moeder heeft altijd wel bij haar oma mogen slapen/logeren en ze vond dat heerlijk zij vond het dus ook al erg dat wij dat niet mochten vind het trouwens wel een rare reactie idd hoe dan ook en natuurlijk zielig voor je zoontje die had zich er zo op verheugd
nou uhh...na zo'n reactie zou ik nog niet eens willen dat me kindje daar zou gaan slapen of spelen. das toch geen normale reactie voor een oma?
mijn moeder heeft toen ze te horen kreeg dat ze een kleinzoon kreeg (en van mijn een kleindochter) meteen een heel kamertje ingericht en zelfs een kidnerwagen etc aangeschaft. mijn neefje heeft er pas 2x geslapen en vind het geweldig. alicia mag dit van mijn ook als ze wat ouder is en oma kan niet wachten. ik snap die reattie van jou moeder dan ook helemaal niet, oke als hij daar nou elke week zou moeten slapen kan ik het me voorstellen dat ze het beu is ze wil ook van haar oude dag genieten maar zo af entoe ene kleintje te logeren is toch supper gezellig. mijn moeder noemt dit de "oma verwen" dagen
jeetje zeg... mijn moeder kan soms ook wel eens bot reageren, maar als het om haar kleinkind gaat.. moet niemand wat zeggen. echt naar als je zo'n relatie met je moeder hebt, helemaal als je kind erbij betrokken is... vind 't echt jammer.. wat vind jouw vader hier dan van? en hoe zit 't met je schoonouders? vind je zoontje het niet leuk om bij hen te logeren?
Oude dag?mijn moeder is 44.....Er is niets voorgevallen of gebeurt waardoor ze zo reageert.Ze is gewoon super bot soms en heeft soms haar buien.Alleen had ik niet verwacht dat ze dit ook ten koste van haar klkeinkinderen deed...... Er valt helaas echt niet met haar te praten,ze heeft me zelfs een keer in de sneeuw,buiten gezet met daniel(toen nog 3 maand oud) omdat ik een andere mening had over flesvoeding.Ik was daar afgezet door mijn schoonmmoeder en moest dus helemaal terug LOPEN 45 minuten!....Zo goed valt er met haar te praten.Helaas........ Mijn vader houd zich heel erg op de achtergrond,probeert wel een middenweg te vinden .Maar als mijn moeder haar dagen heeft dan loopt ze gewoon weg.ze is al eens vanwege een meningsverschil 1.5 dag weggeweest(lag ze in het bos).Dus met recht,mijn moeder spoort niet helemaal.....Maar dit had ik noooooit verwacht! Gelukkig heb ik hele fijne schoonouders die wel normaal zijn.Die hebben voor de kids ook gewoon een bed enzok xzijn de kids daar erg graag.Ze weten alleen niet dat mijn moeder zo doiet van tijd tot tijd.Schaam me er een beetje voor.Mijn schoonzus weet het wel,en die houd gelukkig haar mond.Met haar kan ik er dan ook over praten.
wat is dit nu voor een reactie .... oma's willen toch "altijd" hun kleinkinderen bij hun hebben? en wat nu...andere oma of oom en tante? ga lekker wat leuks doen met hem..hopen dat zijn verdriet snel over is... evt tentje bouwen in huis kleed erin en lekker dingetjes en speelgoed mee en dan semen erin zitten.... geef hem maar een dikke knuffel van me......
Zo dan... niet echt helemaal fris zou k zeggen... Vind het echt sneu voor je zoontje, maar ook voor jou, want het is natuurlijk wel je moeder die zo doet! Sterkte hoop dat ze beetje bijdraaid!
@Erlinda: Dat meen je niet vind het toch wel erg hoor zo doe je toch niet! en al zeker niet tegen een kind, denk dat ik ook blij zou zijn dat mijn zoontje daar niet ging slapen zeg, ik vind het super dat je het zo volhoud het is en blijft wel je moeder maar er zijn grenzen en die had zij bij mij al bereikt