Ik heb eindelijk de moed gehad om een paar foto's in mijn album te zetten. Ik heb heel lang zitten twijfelen. Heb het nu toch gedaan. Ook ik wil deze mooie meid met jullie delen. Ik ben zo ontzettend blij dat ik hier mijn gevoelens en emoties met jullie kan delen. Bedankt meiden!
hoi miranda, ook ik vind haar een prachtig meisje en goed van je dat je foto's van lindy* heb kunnen plaatsen je heb 3 prachtige dochters groetjes nathalie
Hoi Miranda, wat heb jij veel om super trots op te zijn zeg! Als je erg verdrietig bent, moet je daar maar aan proberen te denken! Liefs, Mariella
goed van je dat je een foto van lindy* durft te laten zien, schaam je niet voor haar, het is een hele mooie meid.
wat een prachtig lief meisje... misschien heb ik het al eens verteld maar iemand zei tegen me dat sommige kinderen ZO bijzonder zijn dat ze direct door naar de hemel mogen. Ik hoop dat het jou net zoveel troost biedt als at het mij deed...
Bedankt voor jullie lieve reacties. Wij zijn ook enorm trots op onze 3 meiden. Ik hoop dat jullie allemaal nog eens mogen meemaken hoe het moederschap is. Het is niet te omschrijven hoe mooi het allemaal is. Meiden, ik ben zo enorm hard voor jullie aan het hopen.....
Hi meis, wat een prachtige meiden hebben jullie zeg! Heel goed van je dat je de foto's erin hebt gezet,zo kan iedereen jullie mooie meid zien,dat geeft voor jezelf ook wel weer een fijn gevoel,toch? Liefs en een knuff.... -x-
ik vind het erg knap van je dat je foto's er op heb gezet. een knap meisje hoor. veel sterkte met het verlies.
Lieve Miranda, ik heb naar Lindy gekeken en de tranen schieten in mijn ogen. Zo'n mooi mensje... Sterkte, je zult haar enorm missen, ik vind het heel erg voor je. Amber
Wat een knappe 3 meiden heb je, helaas is lindy niet bij julie mogen blijven.Lindy heeft nu het mooiste plaatsje in jullie hart gekregen waar ze steeds bij jullie zal zijn. Veel sterkte en weet dat je in jullie moeilijke dagen ook steeds hier voor jullie zullen zijn.
Lieve Miranda, ik wilde graag weten hoe het met je gaat na gister? Je was gister eigenlijk uitgeteld,heb je een hele zware dag gehad? Sterkte nog meis! Liefs Dais.. -x-
Lieve Daisy. Bedankt voor je berichtje. Het ging eigenlijk best wel goed. Ik heb ook wel een hele drukke dag gehad, veel weg met de kinderen voor hobby's en 's avonds nog op cursus. Toen ik gistermorgen in de auto zat heb ik er wel even aan gedacht hoor. Maar het viel me mee. Groetjes Miranda. PS m'n banner klopt niet=nega test en nog geen ongie (weet het dus even niet)