Hihi heel herkenbaar. Ik heb de hele maand december met mijn vingers gekruisd gezeten (benen gaat echt niet meer) Ik krijg een ks en mocht vanaf afgelopen vrijdag bevallen omdat wij naast alle feestdagen 4 verjaardagen hebben in december heb ik ervoor gekozen om tot 40 weken te gaan en daan ons meisje te laten halen.Zover mogelijk maar niet overdreven als ons meisje op de geplande datum gehaald word is ze 4 dagen overtijd. Inmiddels zijn mijn vingers niet meer gekruisd ze mag nu komen maar dat bepaalt ze dan zelf. De hele wereld verklaard me voor gek,zeker omdat ik inmiddels niet meer waggel als een eend maar meer loop als een pinguin(BI)topzwaar ben en al 2 kleintjes heb rondlopen (2 jaar en 3 1/2)
oja... vergeet ik erbij te melden dat ik EN op de verjaardag van mn broer geboren ben... EN op de verjaardag van mn oma.... hahaha wij zijn dus met zn drieen tegelijk jarig... TS Dat gerommel zegt niet hoor bij een tweede... Eerste zwangerschap geen gerommel gehad... nu al weken aan t rommelen... Meeste zeggen trouwens dat een tweede later komt.. weet niet of het klopt, maar in mijn geval iig wel!
Ik ben 15 maart uitgerekend en ik hoop dat ik niet op de 17e ga bevallen, want dan is m'n man jarig. Aan de andere kant lijkt me dat ook wel weer makkelijk (kunnen we tenminste alles op 1 dag vieren, 's middags voor de kids, 's avonds voor volwassenen), ben je overal weer vanaf. Vriendin van mij is op haar eigen verjaardag uitgerekend en mijn zusje op de verjaardag van haar man.
hier zou het 1 april kunnen worden; niemand die ons dan gelooft als we bellen dat hij er is natuurlijk. in het uiterste geval zou het ook 18 april kunnen worden; dan is de hond jarig (maar denk niet dat zij het erg vindt om haar verjaardag te delen, hihi). eind april zijn mijn moeder en broer jarig. ach, we zien wel! vriend en ik zijn 1 dag na elkaar jarig, en dat vinden we érg handig: maar 1x vieren. vriend is trouwens op de verjaardag van zijn oudere broer geboren. ook wel grappig. het komt wanneer het komt!
laat me raden... Die ouders deden het maar één keer in het jaar... en bij het verwekken van je vriend waren ze in een dolle bui?!
ook ik heb een aantal dagen dat ik hoop dat ons mannetje dan niet geboren word... wij zijn 09 februari uitgerekend maar hebben op 4 februari al een vriendin die jarig is en een jochie van 5 die dan jarig is. dan de 7e is mijn schoonvader jarig. de 9e is de oma van mijn vriend jarig en de 11e is de sterfdag van zijn opa echt ongeloofelijk veel dus hoop dat hij daarvoor al komt dus eigenlijk eind januari is het beste ook voor mij dan kan ik hem eindelijk vast houden hahaha
Ik ben in mei uitgerekend en was ik van mijn zoontje ook...dat is precies goed gegaan...maar nu kan ik opnieuw haha... Ik wil niet op 8 mei, sterfdag van mijn vader, 12 mei is hij gecremeerd..1 mei is mijn zoontje jarig, 4 mei vind ik zo'n nare datum...dus ook benen bij elkaar
Op zich maakt me geen enkele datum uit, zelfs kerst of nieuwjaar daar kon ik het bijzondere nog wel van inzien.... als het maar niet op mijn vaders verjaardag is morgen. Weeenremmers zullen ze wel niet meer doen he? Ik hou jullie op de hoogte
Mijn oma én schoonmoeder zijn allebei op dezelfde dag jarig. Dan ben ik 38,5wk. Op zich wel leuk, 3 generaties op dezelfde dag!
Mijn zoontje is precies twee weken te laat geboren, op de verjaardag van mijn man! Wij konden het ook nauwelijks geloven. Ikzelf ben op dezelfde dag jarig als mijn oom, die overigens zelf ook een zoon kreeg op zijn verjaardag, dus het zit in de familie. Maar goed, ff ontopic , TS, sterkte morgen met het bij elkaar houden van je benen, hihi.
ik hoop niet dat ons 2de kindje geboren word op 10 of 19 sep want dan is ons dochtertje geboren en overleden. ik ben eind aug uitgerekend dus dat zal je net zien!
Ik was 10januari uitgerekend, dan is mijn vriend jarig, 8januari een goede vriendin 12 januari mijn oma, 24december is mijnnichtje jarig.. Uit eindelijk is mijn moppie 27december geboren net NA de kerst
Ik ben 28 Maart uitgerekend. 31 Maart is de dag dat mijn overleden oma jarig is. We vernoemen hem ook naar haar en ergens zou ik dat niet erg vinden als hij op die dag geboren wordt. 1 April zou ik niet leuk vinden. 18 Maart is er een overleden opa van mij jarig, maar daar heb ik minder mee, maakt me dus niet zo heel veel uit. Hmzz valt dus eigenlijk wel mee verder.. Ja 8 maart een ex, maar goed, dat zal wel niet.
Ex is toch ex? (zie het probleem niet zo) Wij hadden ook een beetje een uitdaging. Ik was 19 augustus uitgerekend. Mijn vader is 15 jaar geleden op 8 augustus overleden en zijn verjaardag was 29 augustus. Op 10 augustus is mijn beste vriendin jarig. Het begon de 10e maar om 00:13 op 11 augustus kwam het mannetje! Geweldige timing!
Ik ken iemand die 2x op haar eigen verjaardag bevallen is... de derde keer was ze weer rond die datum uitgerekend maar kind #3 is uiteindelijk een paar dagen daarna verschenen. Wel bijzonder, drie verjaardagen tegelijk!