Please, niet deze datum...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dot, Jan 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ja, dan kan ik er wel inkomen... is toch wat anders dan kerst of 1 april. ik zal voor je duimen!

2. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    Ik snap jullie allemaal, maar er zullen mensen zijn die zo graag een kindje willen en waarbij het niet (zomaar) lukt...

deze vrouwen zullen er waarschijnlijk alles voorover hebben om een kindje tekrijgen op welke datum dan ook

hopelijk bevallen jullie allen van een gezond wondertje

groetjes Hellen

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik had het met oud en nieuw, alles behalve die week,

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tja beetje een open deur intrappen (mijn mening).... dit antwoord kun je zowat standaard op elke topic hier geven....
    van : "ik heb last van bandenpijn".... tot "ik heb BI"... want neem aan dat vrouwen die graag een kindje willen deze klachten er ook met liefde en plezier bij zouden nemen.....

We zeggen toch niet dat we het kindje niet willen hebben... als het op een "mindere" datum geboren wordt.... (?!)
    Nee deze wil ik niet... de verjaardag schikt me niet... :)

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou 13 juli kunnen bevallen. De dag dat mijn vriendin haar kindje doodgeboren is. Geen leuke dag dus. Zij was op dezelfde dag uitgerekend als ik nu... ik hoop dat het kindje dan nog ff blijft zitten.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Duh, dat snappen wij allemaal ook wel.
    maar daar gaat het topic niet over. Tis gewoon een leuk onderwerp om met anderen te delen/ het over te hebben/ over na te denken.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    bij ons lukte het niet zomaar! de eerste keer tenminste niet, was al vervelend genoeg en toch was ik niet dolgelukkig met de datum van de ks. ik gun mijn kind z'n eigen verjaardag, niet een die hij moet delen met z'n mama vlak voor sinterklaas waardoor mensen zeggen, of een mooi cadeau voor je verjaardag óf een voor sinterklaas, maar niet allebei hoor, dat is te duur.

wij hebben ons er bij neergelegd, iets speciaals van gemaakt, maar je mag toch wel érgens nog een voorkeur voor hebben?! jeetje zeg.

ik weet het, moet het me niet zo aantrekken, maar voorweeen en een lijf wat vol hormonen niet meer naar míj luistert zorgt voor een andere reactie ;)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier het zelfde "luxeprobleem". Ben uitgerekend op 6 april.

15 maart was verjaardag schoonvader (overleden)
    16 maart verjaardag broer van vriend
    20 maart verjaardag broer van vriend
    25 maart schoonzus (van de broer van de 20ste)
    31 maart vriendlief zelf jarig
    11 april nichtje (dochter van zusje van vriend)
    13 april schoonzus van vriend

Oh ja.... ik hoop niet ik zooooo lang doorloop :confused: :rolleyes: maar mn pa is op 28 april jarig.

Het komt wanneer het komt, maar voor onze dochter zou ik het wel fijn vinden als ze haar "eigen" verjaardag zou hebben.

9. ramona0309

Lekker he? die voorweeen..... begrijp je helemaal!
    ff volhouden hoor...!

En inderdaad dat is wel zo met die cadeaus....
    aangezien wij dus met zn drieeen tegelijk jarig zijn.. (oma, broer en ik) kreeg ik dat ook altijd te horen...!

10. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    een collega van mij is op vrijdag de 13e uitgerekend (vrijdag 13 februari 2009)
    Nou, da's ook geen lekkere datum!

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hadden ook wel een paar datums die we liever niet hadden.

1 augustus was ik uitgerekend, en dan is onze (gezamelijke) beste vriendin jarig, dan zouden we dus nooit meer naar haar verjaardag kunnen (niet op de dag zelf iig).
    5 augustus is mijn zusje jarig, en daar heb ik echt een supergoeie band mee, dus ik zou 't ook wel jammer vinden als we niet op die dag naar haar zouden kunnen (kan natuurlijk wel, maar een hele dag speciaal voor Milan is ook wel leuk).
    27 juli is m'n schoonvader jarig, weer een gedeelde verjaardag dus.
    28 juli is m'n tante jarig
    30 juli is de dag dat ik te horen had gekregen dat ik een kwaadaardige tumor had, ook niet echt een fijne datum dus.

Uiteindelijk is hij dus de 27e geboren, op de verjaardag van m'n schoonvader.

12. Angelie

Angelie Bekend lid

Oct 21, 2008
    607
    0
    0

13. ramona0309

och ze hoeft eventueel maar een paar uurtjes op te houden...... want 14 februar lijkt me dan weer WEL leuk toch...?!

14. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Het is ongelofelijk, vannacht wat vruchtwater verloren en naar het ziekenhuis geweest...
    We moeten nu even afwachten of de bev. vanzelf op gang komt anders binnen 3 dgn ingeleid. Vanmiddag weer terug op controle.
    Tja die datum; laat maar gaan denk ik nu ;)

15. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

he dot, ik vind het niet meer als logisch dat de datum toch een rol speelt in het geheel, de rest van jouw en het kleine leventje, maar ik draai dingen die negatief zijn graag om in positief, dus je kan het ook zien dat het nu rond die tijd eindelijk feest word voor jouw op die datum? Een nieuw begin, en hoe je dat invult is heerlijk aan jouw, groetjes van mij

16. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Dat is waar, een nieuw begin met een open einde, geen mens is hetzelfde ;)

17. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben 27 april uitgerekend en dat was ik van mijn zoontje ook. Er zijn een heleboel verjaardagen in de buurt, maar ik zou het toch echt niet leuk vinden als de 2e op de verjaardag van mijn zoontje geboren wordt. Vind het wel leuk als ze allebei een eigen verjaardag hebben. Dan heb ik begin mei ook nog 3 verjaardagen achter elkaar. Het zou het fijnste zijn als nr 2 eind april geboren werd, dan zijn er ook wel wat mensen jarig, maar dat vind ik minder erg.

18. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mijn zoontje is trouwens 8 april geboren.

19. ramona0309

nouja zeg.... (zul je altijd zien....)
    Ik wens je iig veel succes met alles... en ben benieuwd wanneer t komt...!

groetjes,

20. mamaloew

mamaloew Actief lid

Apr 24, 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Dot ik hoop dat het nu snel op gang komt voor je :) succes meis

Share This Page