Please, niet deze datum...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Ik ben 4 februari uitgerekend, m`n oma is 24 januari jarig en m`n vader 1 februari (hij wordt dan 50!), 2 februari is de verjaardag van m`n overleden opa (vader van mijn vader). Zelf heb ik het gevoel dat ik 25 januari of 1 februari beval.

Ik zou het super vinden om op 1 februari te bevallen, een supermooi cadeau voor m`n vader. Wordt hij 50 en opa! M`n vader zelf zou het stiekem ook geweldig vinden. Maja dochterlief geeft zelf aan wanneer zij het tijd vindt om te komen!

2. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Ik was eerst uitgerekend op de verjaardag van mijn ex (gelukkig geen ruzie mee).
    Maar na de eerste echo ben ik 10 dagen teruggezet. wat wel weer inhoud als ik "overtijd" loop kan ik op de verjaardag van mijn moeder of zus bevallen. En ach zo is er altijd wat. We zien wel waneer de kleine het tijd vind ;)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter is op de verjaardag van mijn oma. haar overgrootoma geboren. ikzelf had er toen ik "bezig" was geen idee van. was me toen totaal ontschoten. maar haar overvolle huisje heeft behoorlijk in spanning gezeten. ze wilde het zo graag. en zo gaf ik haar op haar oude dag ( bijna 90 ) onbedoeld een heel groot kado. het hoeft dus niet perse negatief te zijn. al begrijp ik jou ook wel een beetje dat je van alle data's die liever overslaat. maarja de natuur kunnen we niet regelen.

4. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    Sorry als mensen het verkeerd op vatten en ik snap wel dat sommige een voorkeur hebben.

ik wou er alleen maar zeggen ondanks dat sommige dagen niet de voorkeur hebben, geniet van het wonder dat komt, welke dag dan ook.

groetjes Hellen

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ik begrijp wel wat je bedoelt..... maar zo kun je elk topic hier afkappen...

de dag is ook niet belangrijk, als de er maar een gezonde kleine komt maarja dat is met zoveel dingen
    BI is klote (spreek uit ervaring), maar wie ben ik... als mn kleine maar gezond is.....
    zelfde is met alle klachten in een zwangerschap.....

vandaar dat ik je antwoord "een open deur intrappen vond".... want ook al ben ik als zwangere super blij met het kleintje in mn buik.... soms mopper ik wel eens hoor....!

En het is toch grappig om te horen hoe sommige data "toevallig" zijn...!

6. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Ik begrijp het ook wel hoor, het zegt natuurlijk heel veel over degeen die iets vindt...
    Zo is mijn dochter 2 maanden te vroeg geboren en sta ik dus heel cynisch tegenover de uitgerekende datum. Eerste gedachte van mij is dan ook: pfff, lekker belangrijk, maar als ik even verder denk, snap ik ook wel dat anderen hier lekker over wilt 'kletsen' etc.
    ;)

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hoera, een dag later, op zijn eigen datum geboren onze zoon!
    Zie het topic "geboren" voor interesse :D :D :D

Deel Deze Pagina