Wie heeft deze poppetjes over. Het zijn die poppetjes zonder gezicht, in blauw en geel/groen hebben wij ze....met bobbeltjes als handen en voeten en een lange puntmuts. Mijn dochter is er namelijk helemaal verzot op en al 1 kwijt geraakt. Ik hoop dat er mensen zijn die ze (tegen verzendkosten) kwijt willen. Mijn dochter zal dankbaar zijn....
Volgens mij bedoel je het tutpopje dat je van de vk hebt gehad, van Tiamo / De Kandeel? Marktplaats.nl > Spookje De Kandeel spookje Tiamo badstof - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
@ serafijntje, ja die zijn het! Geen idee dat ik die van de vk heb gekregen . Mijn dochter is er dus helemaal gek op. Zijn die van jou op marktplaats? Ik ben benieuwd of de anderen hem nog kunnen vinden..... Ik hoor het graag!
Nee, die advertentie is niet van mij. Ik heb hem zomaar willekeurig van marktplaats gekopieerd om te vragen of het om deze tutpopjes gaat. Ik dacht ze namelijk te herkennen uit jouw beschrijving. Behalve dan dat ik hem bij de vk heb gehad. Ook mijn dochtertje is er dol op, dus ik weet hoe belangrijk het is om er meerdere van te hebben. (Wij hebben inmiddels een voorraadje aangelegd, dus ze kan weer even vooruit. ) Succes met jouw zoektocht. Moet vast lukken. Ik kom ze regelmatig tegen op internet.
Je kan ze eventueel ook hier bijbestellen: http://www.babyknuffelactie.nl/webshop?Lang=nl-NL&cId=21 Tenminste, die bedoel je toch?