Hallo meiden ik zit met een gigantische onzekerheid het is een heel verhaal maar ik zal het effe korthouden dan Vrijdag middag 1e vage positiefe kv test, maandag 2 vage test net zoals de vrijdag, dinsdag "Niet zwanger" van CB. Ik heb toen gelijk een afspraak met de HA gemaakt om bloed te laten prikken, maar helaas wilden ze dat niet doen want die KV testjes en Tempkaartje die ik meegenomen had vonden hun al duidelijk genoeg, volgens hun nog pril zwanger en zouden mijn testjes later duidelijker worden, maarja daar was ik nog niet zeker van. De dag erna woensdag weer een KV testje gedaan hartstikke negatief ik heb toen weer de HA gebeld en gevraagd of ik toch een bloedtest mocht doen vanwege deze negatest, de assitente zou mij die middag terug bellen want ook zij vond het nu wel vreemd ze zei je kan niet half zwanger zijn he. die middag heb mijn verhaal nog maar weer mogen uitleggen aan de HA en ik mocht nu eindelijk wel een bloedtest doen s'middags ben ik dan ook meteen het formulier wezen halen en naar het ziekhuis gegaan om te prikken, Gister kreeg ik dus de uitslag "Niet zwanger" of vroeg de HA waarom mijn temp er dan nog zo mooi uitziet, volgens hem zal ik wel een virusje hebben ofzo, pff wat nou virus? ik voel me verder hartstikke goed of wat dan ook. nu kan ik het nog steeds niet geloven want zie mijn tempkaartje dan Heb ik mijn eitje dan later gehad??? De temps van 21, 22 & 23 sep zijn niet betrouwbaar omdat ik toen een flinke oorontsteking had maar daar heb ik ook geen last meer van. volgens FF zit ik nu op 23 DPO. Willen jullie effe meekijken aub, mijn KV testjes staan in mijn fotoalbum. Alvast bedankt XXX Hanuna
hoi hanuna, Ik kan de testen eerlijk gezegd niet heel goed zien... Maar als je licht posi hebt getest... en daarna niet meer.. zou het kunnen zijn dat het vroeg mis is gegaan...
Ik denk ook dat het niet goed ingenesteld is waardoor het idd mis is gegaan. Best kans dat je vandaag of morgen gewoon ongie word. Hoe lang is je cyclus normaal?
hoi hoi mijn max LF was 16 dagen, ik heb nooit regematige cyclussen gehad. Maar waarom blijft mijn temp dan steeds maar stijgen, die had ondertussen dan toch moeten zakken als het misgegaan zou zijn, temp stijgt toch juist door het progesteron als je zwanger bent
Ik ben niet echt thuis in het temperaturen. Zelf nog niet gedaan. Wij wilde het de volgende ronde gaan doen, maar dat was niet meer nodig. Ik kan je dus niet echt een verklaring geven. Waarom gooi je er van de week niet nog een testje tegenaan. Als er toch een zwangerschap zou zijn, moet je test nu wel positief uitslaan. IIG HEEL VEEL SUCCES
Wat ik begrepen heb bij onregelmatige cyclussen is dat je dagen voor je ei kunnen verschillen, maar je LF eigenlijk altijd gelijk blijft.. hoe het precies zit weet ik ook niet, maar dat is wat ik overal lees.. dat een lf niet ineens kort kan zijn of ineens heel lang. als je lf 16 dagen is dan ben je volgens ff 7 dagen overtijd..
Hoi Hanuna, Die testjes lijken inderdaad heel licht positief. Misschien voor de zekerheid nog even een KV test doen? Kijken of de streepjes wat donkerder zijn geworden?
Hee meiden bedankt voor jullie reacties Een paar uur geleden heb ik contact gehad met iemand van FF ik heb hun presies dit zelfde verhaal verteld, zei hebben mijn tempkaartje ook nog eens grondig goed na bekeken en denken dat ik mijn ei 4 dagen later heb gehad dan FF eerst aangaf, ze hebben nu dan ook mijn FF kaartje veranderd en mijn ei op CD 18 gezet, dat wil dus zeggen dat ik nu op 19 DPO zou zitten als mijn testen deze week nou nog steeds nega blijven dan zou ik weer naar de HA moeten voor naderonderzoek. Ik ben benieuwd want ik heb opdit moment keihoofdpijn ben een beetje misselijk en heb een beetje zere onderug
klopt Ichtus, dit heb ik van FF If you are not pregnant, your temperature will stay elevated for 10-16 days after ovulation, until the corpus luteum regresses. At this time, progesterone levels drop dramatically and you get your period. Temperatures normally drop at this time as well, though it is not unusual to have erratic or high temperatures during your period. If you are pregnant, then your temperature will stay elevated and the corpus luteum will continue to produce progesterone. If there is no pregnancy, the corpus luteum will die, progesterone levels will fall and a new cycle will begin. If you are pregnant, then the life of the corpus luteum will be extended. Het blijft spannend
Spannend zeg, maar vanaf wanneer kunnen ze dan in je bloed waarnemen dat je zwanger bent? Ik had vorrige maand ook 2 vage testen van de kv2v5, ik heb ook besloten die testen niet meer te gebruiken hoor. Ik ga voor je duimen, wanneer ga je weer testen?
ja dat blijft natuurlijk vaag, ik dacht dat ze dat al konden zien met 10 dpo, maar toen ze mijn bloedtest deden zat ik dus al op 16 dpo Ik weet het niet wanneer, ik durf ook niet meer met de KV te testen, ik heb hier nog wel 2 CB digi's leggen
ik herken het verhaal helemaal. Heb dinsdag getest eigenlijk niet veel te zien beetje wit streepje maar das indroogstreepje. Vrijdag weer getest en ineens was daar een 2e streep rosig en net zo dik als de andere streep. Hij was niet echt duidelijk maar wel goed met blote oog te zien zonder te turen! Nu vanmorgen weer getest dacht nu moet hij wel veel duidelijker zijn en nu staat er helemaal niks meer! geen 2e streepje meer. Snap er ook echt helemaal niks van!
Dat is echt balen he Jongmoedertje ik had inderdaad het zelfde, ik heb dus vorige week woensdag mijn bloedtest gehad en die was dus ook negatief, nu is het misschien zo dat ik later mijn ei heb gehad en dat ik alsnog zwanger kan zijn want ik heb nog steeds een mooi tempkaartje, ik ga morgen ochtend met een CB Digi testen. het kan bij mij niet misgegaan zijn want dan had mijn temp moeten zakken en had ondertussen toch allang ongi moeten worden Hou jij ook een tempkaartje bij Jongmoedertje?
Ik heb me ei goed gevoeld dus daar kan het niet aan liggen. Ik denk dat het hier gewoon mis is gegaan. Vrijdag positief en zondag en vanmorgen negatief. Me ongi is er ook nog niet vandaag is me NOD en ik heb ook nog niet het gevoel dat ie gaat komen. Gisteravond op bed kreeg ik pijn in me beide zijen en krampjes, maar niks. Pff laat het dan gewoon doorzetten me ongi, of stiekem hopen op een positieve test van de week . Nee ik temperatuur niet, wij zijn er eigenlijk niet eens zo mee bezig. We hadden toevallig sex net voor de eisprong. Ik voelde me een week daarna heel apart, steeds last van de buik, krampjes, misselijk en last van me borsten die normaal nooit zeer doen. Dus ik had zoiets van hmmm zou het zo wezen. Na die positieve test (die overigens niet goed te zien is op de cam) was ik helemaal happy. Dacht zondag test ik nog een keer dan zal ie vast wel knallen. Ja niet dus helaas......Pff wil wel eens weten waar ik aan toe ben want dit is ook niks haha.... Hoop voor je dat je alsnog een positieve test heb meis!!
Mijn temp is aardig gezakt en CB Digi zei niet verwonderlijk Niet zwanger dus kom nu maar eens op met dat bloed!!! @Jongmoedertje meestal voel ik ook mijn ei maar dit keer voelde ik mijn ei juist heel erg vroeg op CD 12 al, maar ik blijk toen dus helemaal geen ei gehad te hebben. Ik hoop voor jou dat het wel Positief is
wat balen meis!! Zo zit ik ook hoor als ik niet zwanger ben laat dat bloed dan nu maar eens komen, weten we meteen waar we aan toe zijn!!
ja toch de laatste ongi was 3 sept naja ongi kon je het ook haast niet noemen, het was maar 1 heel klein beetje bloed in mijn inlgekruisje en dat duurde dus toen ook maar 1 dagje
Ik had 2 weken geleden ook een heel lichte positieve test met kv 2v5 en ik was toen 3 weken zwanger (achteraf). ik denk dat je wel zwanger bent geweest maar dat het is misgegaan!! de helft van de zwangerschappen gaat mis voordat je ongesteld moet worden (dus voor 4 weken)! En na de 4 weken gaat 15% nog mis. Heb zelf vorige maand ook een MK gehad bij 5.5 dagen en ben nu 5 weken zwanger. Succes