Dag dames, Nou...ik heb op zaterdag 2 oktober een pregnylspuit gekregen dus, zodat mn eitjes sneller zouden springen (na een ronde clomid 100mg)...donderdag 7 oktober...kreeg ik in de ochtend last een beetje van mn buik...bij het plassen, was er niks, alleen het deed een beetje krampachtige pijn aan het eind v mn toiletbezoek en kreeg een veeg bloed, dit was enkel in de ochtend, verder de dag had ik nergens last van. Maar dit is nu dus al sinds donderdag zo, in de ochtend! Kan niet van gemeenschap zijn, want mn man was de hele week weg. En een blaasontsteking is t ook niet, want ik heb geen branderig gevoel o.i.d. bij het plassen. Ik verlies dus enkel paar daagjes veegjes roze bloed. Nu zag ik op de kalender dat mochten mn eitjes goed gesprongen zijn, ik dus donderdag mn innesteling zou hebben. Voor de duidelijkheid mijn broekje blijft de hele dag door schoon, dus enkel bij de toiletgang veegjes. Zouhet kunnnen, innesteling? Eindelijk na zoveel maanden? Anders weet ik echt niet wat er aan de hand is, plus soms heb ik echt gemene steken in mn buik en een raar pijngevoel...zucht..
Hoi! Ik heb ook een innestelingsbloeding gehad, maar dit was 1 ochtend en alleen bij het plassen wat roze achtig! En dat was het... Precies 5 dagen na mijn vruchtbare dag... Succes ermee!
weet je.. je kunt pas zeggen dat het een innseteling is als je een pos test in handen hebt tot die tijd kan het helaas alles zijn.. Maar ik duim voor je!