Thnx voor alle lieve reactie's Toch maar even een kv testje gedaan net met avondurine. Begin toch wat hoop te krijgen.
Deze is inderdaad heel duidelijk, ik heb ook meer hoop......duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Ik heb ook meerdere malen pregnyl gebruikt.De ene keer was het met 7 dagen al uit mijn lijf,maar ook wel eens dagen later.Toen ik je eerste test zag twijfelde ik,leek verdacht veel op restje pregnyl.Maar nu ik je tweede test zie denk ik toch dat je zwanger bent! Nu over twee dagen nog eens testen.Mag je ook een bloedtest doen bij de gyn?
Die is duidelijk hoor! Ik denk ook zwanger meid! Mag ik je nog wel even vragen hoeveel pregnyl je hebt gespoten? De 5000 zou met 8/9 dgn al uit je lichaam moeten zijn, maar de 10.000 kan wel tot 14dgn blijven zitten....
ik zie wat maar doe gewoon de test van clear blue de digitale dan weet je het helemaal zeker. Gefeliciteerd.
@biancaelisabeth: ik heb pregnyl 5.000 gespoten. @masami: jaa, heerlijk. Mag eindelijk aansluiten bij jullie.
Cb digital zonder indicator op 10 dpo met avondurine. Denk toch echt dat het niet meer van de pregnyl is.