hallo dames, hebben jullie dat ook al gehad dat jullie niet meer willen klussen met je mannetje? wat is dan de oorzaak? ik vind het zo erg dat dat een beetje in het slop zit, en wil er eigelijk wel nieuw leven in blazen, weet alleen niet hoe! en ja, we hebben al speeltjes geprobeerd.
Nee gelukkig nog nooit gehad. Hmm lastig, waar denk je zelf waar het aan ligt? Hebben jullie het druk? Of is hij niet goed? ( )
- Misschien samen een lijstje maken met 'activiteiten' die julli erg lekker/leuk vinden om te doen of te krijgen. - Er zijn tal van leuke spelletjes om met elkaar te spelen! Zo krijgt je seksleven weer een hele nieuwe impuls, en het wordt zelfs weer spannend omdat je niet weet wat er gebeuren gaat! (denk aan partner link, SexWeb, Ultiem Verlangen.) - Wees eerlijk tegen elkaar! Vooral dat is erg belangrijk! Moet hij bijvoorbeeld ergens meer aandacht aan besteden? Vind je een bepaalde handeling die steeds terug komt, toch niet écht lekker? Seks tussen partners is niet alleen 'doen'! Seks is ook communiceren. - Plan een avondje voor jullie twee. Paar kaarsjes aan, flesje wijn, aarbeitjes en slagroom.... en the rest will follow Succes! En vooral : ENJOY!
helemaal mee eens vooral ook praten erover, vrijen moet leuk lekker en gezellig zijn als 1 van de 3 er niet is houd het snel op dus praat erover misschien vind je partner ook wel dat het anders kan of moet maar durft hij er zelf niet over te beginnen zoals dokter phil zou zeggen this relationship needs a hero hahaha succes meid groetjes nathalie
Ik denk dat als het niet lekker loopt in bed je eerst moet zorgen dat dit goed gaat. Belangrijk ik dat jullie beide bevredigd zijn. Een spel als "ultiem verlangen" kan daar echt goed bij helpen. ( kun je kopen bij Bol.com) Lekker een borreltje erbij, gezellig op de zaterdagavond. 8)
Het spel ultiem verlangen, heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Wat is dat voor een spel? Ik begrijp met vragen enzo? En Zijn het wel normale vragen, voordat het ultieme verlangen eindigd in een ultieme ruzie
@Morgaine: het spel Ultiem verlangen is een spel waarbij je opdrachten krijgt om het even heel simpel te vertellen. Ik heb een link voor je, waar je de complete beschrijving van het spel kunt nalezen: http://www.bol.com/nl/p/games/ultiem-ve ... index.html
Haa ik was de topic al kwijt. @Minyaweth thnx Ik heb zelf zo'n soort spel verzonnen maar dan met triviant, moet jij en je partner 10 of meer opdrachten opschrijven, kan sexueel zijn of intieme vragen en als je de vraag fout heb, moet je een opdracht pakken. Is heel spannend, ook natuurlijk nieuwsgierig wat je partner schrijft. En de winaar mag dan een standje uitkiezen..
Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn tegen je mannetje. Misschien is het onbewust iets psychies waarom je geen zin meer hebt? Ik ben iemand die alles gewoon eerlijk zegt tegen me vriend en zeg ook dat het niet aan hem ligt etc. wanneer ik iets anders wil dan hij doet. Ik geniet er gewoon van dat we zo samen zijn.. En onze relatie blijft er goed door.
Plan een lekker weekendje weg, wij hebben altijd veel meer zin als we er even tussen uit zijn. Dan heb je de druk en sores van de dagelijkse gang van zaken niet echt en kan je alle tijd voor elkaar nemen!