pleeeaase help me, test 2 weken na klussen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sweetdreams, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeva

xeva Actief lid

30 aug 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    In je titel staat: pleeeeaaaase help me, maar als iemand dan een normale vraag stelt of je een foto wil plaatsen van je test ga je door het lint... Beetje apart.

Overigens zie ik niks op je test, maar dat wilde je natuurlijk niet horen :)

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Wow, volgens mij heb jij dan nog nooit iemand door het lint zien gaan. Ik denk dat jou reactie nu wat meer overdreven is dan de mijne. Mn woordkeuze was misschien wat onhandig maar dat heb ik ook al uitgesproken tegen die persoon.

Ik ben nog steeds van mening dat ik gewoon een vraag stelde nav een super tuurstreepje. Ik vroeg niet of mensen wat zagen terwijl ik geen foto plaats oid. Gelukkig zijn er ook nog mensen die gewoon op mijn vraag reageren zonder gelijk hun mening willen rond willen roeptoeteren over (1!) onhandig geformuleerde reactie. Want nogmaals; ik was niet geïrriteerd maar dat had ik hierboven ook al eerder gezegd.

3. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik zie niets op je test sorry,maar hopelijk snel een duidelijke streep!

4. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen

Ok, nee snap ik.

Je zou nu een positieve test moeten hebben als diezelfde avond de bevruchting heeft plaatsgevonden, maar goed, dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk, ligt er ook aan wanneer je eisprong was. Een licht streepje op je test is natuurlijk een goed begin. Hoop dat je de komende dagen duidelijke testen hebt.

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Kan zeker hoor! Helaas is de enige optie afwachten, grrr....

Trouwens; ik zie wel wat je bedoeld met je tuurstreepje. Ik vraag me alleen af of hij niet teveel naar rechts staat..

Ik hoop dat je test mooi op loopt. Sommige vrouwen voelen gewoon dat ze zwanger zijn, ook zonder veel hormoon. Hopelijk ben jij dat en mag je over 9 mnd een lief kleintje in je armen houden!

Succes nog even op het wachtbankje.

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat streepje rechts is niks... Iig geen zwanger streep. Op de goede plek zie ik niks. Voor nu zeg ik dus niet zwanger

7. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik snap eigenlijk niet zo heel goed wat je nu met dit topic wilt bereiken? Je geeft aan niet achterlijk te zijn en het streepje zelf duidelijk te zien dan heb je toch het antwoord op je vraag!

Dus zal je nu moeten afwachten of hij oploopt. ....

8. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Als ik kijk naar de officiële cyclus bij een vrouw zou ik beide keren niet zwanger zijn geweest want de netjes twee weken testen naar gemeenschap zou voor mij niet opgaan. Misschien heb je pas later een eisprong gehad en ben je nu te vroeg aan het testen...ik moet zeggen dat ik deze testen ontzettend slecht vind, ik zie zo niks op je foto maar ik had met deze testen vaak een vals positieve test in handen.

9. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    als je bijv 2 dagen voor de eisprong seks hebt en daar bovenop ook nog een late innesteling dan test je heel laat positief ja.

Ik zou woensdag of donderdag nog eens testen, dan zou ie al een stuk duidelijker moeten zijn.

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Nog getest of wacht je nog ffies?
    Ben benieuwd :)

11. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ik lijk wel wat te zien hoor. Hopelijk snel meet duidelijkheid :)

12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik wacht even tot morgen met testen. Heb vandaag genoeg afleiding om me in te houden en kheb nog maar 1 test in huis.

Deel Deze Pagina