Heel veel succes. Hoop dat het een goede ontmoeting is met het meisje en dat ze een goede match mag zijn.
Spannend Gemma! Houd ons op de hoogte! Bij ons heeft het even op een laag pitje gestaan. Man is eigen bedrijf gestart sinds januari, ik een aantal drukke maanden op werk (extra dag gewerkt) en toch weer geprobeerd natuurlijk zwanger te worden door acupunctuur een kans te geven. Dus met het huiswerk schoot het - schaam me diep - niet op. In plaats van 3/4 weken hebben we er 3 maanden over gedaan. Oeps! Nu net het huiswerk ingeleverd (deel 1) en dan komt er een huisbezoek. Daarna nog een keer huiswerk (deel 2) en dan nog een huisbezoek. Vervolgens nog een flinke kluif huiswerk (deel 3) + afronding. Dus we zijn er zomaar nog niet! Maar we willen deze zomer een langere tijd op vakantie, dus wordt het toch pas september voordat we openstaan voor een plaatsing.
Popcorn, dat is duidelijk. Soms lopen dingen nu eenmaal anders dan dat je gepland had. Is er nog wat uit het accupuntuur gekomen? Hier hebben we nog 2 avonden staan en begin april eindgesprek. Wij hebben een specifieke doelgroep in gedachte bij pleegzorg en hierdoor zal een plaatsing bij ons niet zoveel vaart gaan lopen zoals bij Gemma denk ik. Ik merk dat nu het einde in zicht komt het wel erg spannend wordt omdat, het dan in een keer definitief wordt. De realiteit dat je een keer gebeld kan worden voor een match, erg spannend vind ik het!
Hai dames, Ik wens jullie allemaal veel geluk, succes en plezier! Ik ben sinds bijna drie jaar pleegmoeder. Het traject ingegaan nadat het niet gelukt was zwanger te worden. Nu, drie jaar verder, ben ik pleegmoeder van drie fantastische kinderen, van baby tot kleuterleeftijd. Het is soms zwaar, soms confronterend, maar bovenal ook fantastisch! Meemaken hoe een kind zich veilig gaat voelen; ontwikkelingsachterstand inhaalt, zich thuis voelt en ook gewoon het gezinsleven.... Heerlijk. Toen ik midden in de MMM zat had ik nooit gedacht dat mijn leven er nu zo uit zou zien. Veel geluk voor jullie allemaal!
We hebben een hele fijne kennismaking gehad. In eerste instantie was ze wat verlegen maar al vrij snel was het ijs gebroken en hebben we lekker zitten memoryen. pienter meiske!
Bedankt! Nu druk het kamertje inorde aan het maken. Madame is gek van Froz en dus was accessoires gekocht en morgen inrichten.
Hoi Gemma, Wat leuk en fijn dat jullie een goede kennismaking hebben gehad! Spannend om zo'n kamertje al in orde te maken. Nu wordt het ook wel erg realistisch. Veel succes met alles!
Vandaag is ze hier geweest. Op de vraag of ze hier wel eens wilde logeren moest ze even nadenken...schudde heftig haar hoofd en zei; nee, ik wil hier wonen.
We zijn ook heel erg blij. Zijn ook heel blij hoe het nu geleid wordt door anderen en hun medewerking hierin. Maandag of dinsdag komt ze hier tot ze misschien wel of niet weer naar huis kan.
Wat bijzonder Gemma! Leuk zeg! En spannend! Wij hadden toch eerste huiswerk (van de 3) nog gauw ingeleverd en vanavond eerste huisbezoek (van de 2). Was gezellig! Wij het hele huis opgeruimd, zijn ze alleen in de woonkamer geweest... Hahahaha! Morgen krijgen we nieuw huiswerk! Ben benieuwd..!
Hoe staat het met de pleegzorg dames? Nog nieuwe ontwikkelingen? Hier bijna de eerste week erop. Best pittig hoor van niks ineens een kleuter in huis. Maar wel heel gezellig. Het gaat eigenlijk best goed. Natuurlijk aftasten, hoe ver kan ik gaan? Weer aanpassen aan andere regels en gewoonten. Pittig voor beide partijen maar we hebben het ook erg gezellig samen. Maandag voor het eerst echt naar de nieuwe school. 2 ochtendje mogen kijken een uurtje en dan echt meedoen. Leuk en spannend!