hallo Ik zou graag jullie advies willen over het volgende Wij hebben twee dochters 1 van 5 en 1 van 2 nu gaat het volgende om de dochter van 5 Ze kan soms zo boos doen dat ik het niet weet hoe ik haar het beste kan helpen!! ze is soms heel lief en dan weer heel kattig!! We werken nu zlef met een sticker beloning als ze vandaag lief is geweest (geen grote mond of kattig) krijgt ze een sticker op school werken we ook met dit systeem omdat ze soms zo kattig tegen anderen kan doen, Ze zit nu in groep 2 en in groep 1 wouden er nog wel geregeld meisjes/jongens met haasr spelen. Nu ze in groep 2 zit heeft ze een paar meisje met wie ze speelt maar voor de rest niet, laatst had ze een meisje gevraagt om te spelen die zei eerst ja maar de volgende dag kwam die moeder zeggen dat ze eigenlijk niet wou omdat ze mijn dochter niet aardig vind!! Ik vind dit verschrikkelijk....................................... Maar ik weet neit hoe je haar nu duidelijk kan maken als ze zo katig tegen anderen doet dat ze straks helemaal geen vriendinnetjes meer heeft!!
meiden hè nee hoor gekkigheid,ik denk dat ze zelf moet leren dat kattig doen niet helpt. ik zou zelf vooral zodra ze zo doet je omdraaien en haar links laten liggen. wens je succes denk dat het wel los loopt we willen ook allemaal lieve gezellige kinderen en dat zijn kinderen nou eenmaal niet altijd en sommigen een tikje erger dan anderen. so bee it