hallo, mijn zoontje heeft gisteren zijn eerste inentingen gehad en heeft nu 2 pleisters op zijn beentjes...hoe kan ik deze pijnloos verwijderen?hij is gister al in badje geweest maar ze laten niet los alle tips zijn welkom! groetjes van Ramona
ik haal ze er ook ineen keer eraf bij de eerste prik weekte ik ze los in bad en anders als ze niet losweken in bad er ineen keer af halen kan je gelijk de plak troep eraf wassen
in een ruk eraf trekken en alicia mopperd dan niet eens . ik heb het ook al een keer voorzichtig geprobeerd tijdens het badje en toen ging ze huilen
het is gelukt! ik heb er wat massageolie over gedaan, en toen lieten ze bijna vanzelf los grtz Ramona
Ik haal ze er vanaf op het moment dat ik hem weer aankleed op het cb. Het bloed dan niet meer en het laat heel simpel los. De eerste keer liet ik het ook zitten, maar dan plakken ze idd erg goed.
Ik heb ze de 1e keer een badje of twee laten zitten, totdat ze wat losser waren, maar het maakte hem niet eens zoveel uit geloof ik. De laatste 2 keer heb ik gewoon gezegd dat een pleister niet nodig is. Die 2 druppeltjes bloed was ik wel uit.
ik heb ze ergewoon afgehaald, niet in 1 x getrokken, maar ook niet heeeeel langzaam.. gewoon normaal. En hij merkte er niets van. Als ik zelf een pleister heb doe ik altijd heeeeel langzaam, kan daar echt niet tegen, bah! haha, en dat na een bevalling..