mijn dochtertje is een slechte slaper, en ik wil haar niet wakker maken om te badderen. alleen het probleem is als ze eenmaal wakker is dat ze dan direct de fles wil dus voor de fles haar in bad doen loopt uit op een groot drama. (en ze vind t al niet zo geweldig) maar na de fles in bad doen zou niet goed zijn? en ik heb het idee dat ze er niet ech loom van word, ook na het badje slaapt ze slecht. snachts slaapt ze wel goed hoor, ze is met name begin vd avond erg onrustig. dan zou ik haar met de fles van 1700 in bad moeten doen maar ja dan willen wij ook wel lekker eten. hebben meer mensen dit probleem?
Wij doen kyano altijd in de ochtend in bad, toen hij net zo oud was als Amy deden we hem ook al in de ochtend in bad, inderdaad omdat hij er ook niet moe van werd... wij deden hem toen wel vlak voor dat hij zijn fles kreeg in bad maar inmiddels hebben we dat omgedraaid, want dat is veel makkelijker....
Hoi hoi, het kan geen kwaad hoor, als het water maar goed op lichaamstemperatuur is (+/-37 graden)...! Het is niet goed om met een volle maag in fris/ koud water te gaan. Fabio geef ik ook altijd eerst te drinken anders is zijn honger groter dan de zin om in bad te gaan... en hij houdt intzettend van water.... maar niet van een lege maag... haha... Ik doe hem ook 's ochtends of 's middags in bad. Fabio wordt er namelijk wel slaperig van, maar ik merk dat hij ook weer eerder wakker wordt om te drinken... Hij heeft zo'n plezier in bad, dat ik denk dat hij daardoor veel energie verbruikt en dus weer eerder honger heeft...! Groetjes Karen
ik doe mijn dochter altijd voor de laatste voeding in bad. Dus s'avonds om half 11, ze is dan lekker loom, aan de borst en dan voor dat ze in bed ligt slaap ze al en komt tegen 4.00 weer.Dit werkt bij ons erg goed. In het begin was het een beetje puzzelen wat het beste werkt. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Ik heb daan tot een maand of 4 's morgens in bad gedaan. zodat we de avond lekker op het gemakje konden afsluiten
Volgens mij is het niet goed omdat je dan grote kans hebt dat het flesje er tijdens het badderen weer uitkomt. Maakt dan niet uit of het koud of warmer water is.
I.v.m. reflux doe ik haar voor de fles in bad, anders vliegt alles er uit. Bovendien is het zo'n wilde, ze trappelt en slaat in het water. Maar ja, volgens mij kun je gewoon kijken hoe het bij jouw kindje gaat.
nou , ik heb onderhand elke methode wel uitgeprobeerd, maar het bad blijft een drama. dus ik denk dat ze hele bad gewoon niets aan vind. tis elke keer krijsen geblazen. vinden jullie baby het aan en uitkleden ook niet erg dan? die van mij krijst al moord en brand als ik dr aan het uitkleden ben haha. groetjes susan
Is het badje niet te koud misschien? De kraamverzorgster die ik op de eerste dag had maakte het water 37 graden en Boaz vond het 3x niks. Terwijl ik het badje gewoon 38 graden of 38,5 had en hij het heerlijk vond. Als ik het te fris is, gilt hij ook moord en brand Ik roep maar wat hoor!
Wij zijn, toen Jasmijn 2 weken was, begonnen met een avondritueeltje. Dus eerst douchen en dan voeden en dan naar bed. En dat elke avond op hetzelfde tijdstip. Lijkt wel vermoeiend, maar sinds die tijd slaapt ze dus ook door. Ik weet niet zeker of dat verband houdt met elkaar, maar ik wil dat wel geloven. Bij een volgende zou ik het precies weer zo doen :-D
Toen Dano die leeftijd had deden we hem sochtends in bad. maar niet als hij erge honger had. ik haalde hem ong 10 minuten voordat ik hem verwachtte uit bed en deed hem rustig in bad. dat kon soms wel eens een drama worden ivm honger. maar zodra ze niet meer direct wil eten als ze wakker wordt gaat het vanzelf makkelijker. inderdaad badderen met een volle maag is niet lekker omdat de druk op het maagje dan groot wordt en de kans dat de fles er weer uit komt heel groot is. nu doen wij Dano savonds in bad vlak voor zijn laatste fles. Wij gebruiken de wasgel goeie nacht. met eucalyptus erin ruikt ook lekker.
sliep je dochter met 2 weken al door? goh ik dacht dat mijn dochtertje snel was haha. dat zou zo maar kunnen loca! ik zal het eens proberen wat warmer te doen.
Ik geef Bram als hij wakker wordt eerst de fles. Dan wacht ik een half uurtje, even kroelen (kan mama ook wakker worden) en wat spelen in zijn pyama en dan doe ik hem in bad. Zo is zijn fles al wat gezakt als hij in bad gaat.
Hier idem, hij vind er geen klap aan, eenmaal in het water is het goed, maar het getut op het aankleedkussen is een ramp. Ik doe hem voor de voeding in bad, omdat ik anders bang ben dat zijn hele voeding terug komt.
Jesse gaat om 18.15 in bad en krijgt dan om 19.00 uur de fles en gaat dan naar bed. Hij slaapt beter als hij in bad is geweest. De kraamverzorgster zei toen dat je na een fles minimaal 45 minuetn moet wachten voor dat je je kleine in bad doet.