Hoi dames, De baby moet nog geboren worden maar ergens in augustus zouden we wel een midweekje weg willen samen met de kleine. Wat is leuk? Centerparcs heb ik wel een keer gezien, ben op zoek naar iets anders leuks. Iemand ideetjes?
Toen onze kinderen nog maar een paar maanden oud waren gingen wij naar Landal, heerlijk! Maar misschien zoek iets meer bijzonders?
Dankje, en welk park is leuk? Ja mag wel luxe zijn en lekker genieten, zwemmen, lekker eten etc. Zoiets
Echt?? Lijkt mij niet makkelijk en eng met zo'n kleintje. Maar misschien zie ik teveel beren op de weg?
Als het luxe mag zijn dan van Landal: Nieuws | Unieke 'Newborn' boerderij op Hof van Saksen Luxe park en speciale huisjes voor de allerkleinsten. Hoef je ook niet van alles mee te slepen.
Idd hof van saksen. Maar ik zou zelf ook gaan vliegen. Mooi weer verzekerd en je bent er zelf ook echt helemaal uit.
950,- voor een weekend oh mijn god dat is wel extreem duur voor een weekendje weg... dacht dat klinkt wel goed tot ik de prijs zag...
Dan zou ik voor Hof van Saxen gaan. Het is nu overgenomen door Landal trouwens De huisjes zijn mooi en zeer babyvriendelijk ingericht. Ook het zwembad en andere faciliteiten daar zijn heel goed en kindvriendelijk.
Als je slim bent dan vraag je een jonge gezinnenpas aan en boek je last minute. scheelt een hoop geld BTW ook een "gewoon" huisje is zeer babyvriendelijk ik geloof dat in elk huisje een of 2 ledikant(en) en een commode staat
Tis echt makkelijk. En hoe verder hoe comfotabeler. Wij vlogen met babytweelingen en zoon van 3 naar zuidspanje. Zoveel relaxter als met auto naar zuidfrankrijk. Nu zijn ze inmiddels bijna 3 en ruim 5 jaar, dus de kosten qua vliegen rijst nu de pan uit. Ik zeg doen. Draagdoek, melk en luiers, meer heb je niet nodig (ja een paspoort!)
Hmm misschien toch nog het overwegen waard. Kunnen we tzt ook boeken als we ons zeker genoeg voelen als newborn papa en mama bedankt voor de tip!
Daar zitten dus allemaal dingen in die ik echt volkomen overbodig vind Heel veel met baby gereisd, nooit veel meegesleept.
Officieel mag je vanaf 1 week al met een baby vliegen. Ik ben met mijn jongste voor het eerst gevlogen toen hij 7 weken was. Dat was een relatief korte vlucht en ook prima te doen. Hij sliep de hele weg. Als je gewoon lekker vakantie wilt vieren is een warme plek wel een goede keuze. Voor een baby ook wel prettig. Wij hebben veel met onze kinderen gevlogen, nooit problemen gehad.
Wij reden met jongste van 10 weken naar zuid Frankrijk in n mobile home op een camping . Heeeeerlijke vakantie en reis ging super. Je kan n reiswieg huren waar ze in kunnen liggen tijdens het rijden in de auto. Ja je neemt wrl n berg mee maar wij hebben n geweldige vakantie gehad.