Plek van knip heel pijnlijk tijdens menstruatie!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mina22, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mina22

Mina22 Lid

17 jul 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben bijna 5 maanden geleden trotse moeder geworden van een gezonde zoon! Na een hele moeilijke en zware bevalling is de kleine met een vacuumpomp, een flinke knip en een scheur ter wereld gekomen.

Helaas nog heel lang last gehad van de hechtingen, ontstoken geweest en ook geschaafd. Het gaat nu gelukkig heel goed. Het is nog wel gevoelig bij slecht weer (lees: bewolking en regen) maar het is te doen.

Tijdens de menstruatie is het een ander verhaal. Mijn menstruatie duurt 7 tot 9 dagen, erg lang dus. De eerste 2/3 dagen heb ik ZO EEN PIJN(!) bij de plek van mijn knip. Het lijkt gewoon alsof het weer open staat, net als ik het begin. Ook tijdens het plassen doet het zeer, wanneer ik rechtop zit. Wanneer ik wat naar voren of naar achteren leun, valt het mee. Wie herkent dit? En is er een oplossing voor?

2. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Hmmm, lastig! Mssn toch eens na laten kijken? Herken het stukje van de menstruatie wel, maar de rest niet. Bij mijn dochter (nu 2 jr geleden) heb ik 2 knippen gehad en die voel ik ook nog steeds als drukkende pijn tijdens mijn menstruatie. Vervelend gevoel maar niet zo heftig als jij omschrijft! Zou even na de ha gaan denk ik. Succes, hopelijk gaat het snel beter!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.742
    1.061
    113
    Ik totaal rup gehad en voel tijdens m'n menstruatie wel dat het weer gevoeliger is en idem met bepaald weer. Maar echt pijn dat niet, laat er even naar kijken zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina