Veel sterkte! Logisch dat je je zorgen maakt en het is zeker geen gezaag... hopelijk een goede uitslag.
Sterkte! En het is zeker geen gezaag! Heel logisch dat je je zorgen maakt. Fijn dat je man toch mee kan gaan naar het gesprek over de uitslag.
ten eerste dat is absoluut geen gezaag he! Jouw gevoel mag je hebben en delen daar is niets mis mee. Ik zou als ik jou was ook paniek krijgen vooral als je nog in onzekerheid zit. Ik wil je sterkte wensen met de scan morgen en ik duim voor je dat de uitslag niets ernstigs zal zijn! Liefs en een digitale knuffel voor jou.
Dankuwel allemaal! Om half 10 moet ik er zijn en dan spuiten ze eerst de radioactieve stof in waarna ik nog een uurtje moet wachten voor ik in de scan kan. Komt goed, heb al veel ergere onderzoeken doorstaan. En dan duimen voor een goede uitslag
Oh jeetje, dat is schrikken. Ik snap heel goed dat je bang bent heel veel sterkte vandaag en hopelijk snel een goede uitslag.
Wachten wachten wachten Ze krijgen geen infuus geprikt (heb een port a cath maar Die kunnen ze hier niet aanprikken blijkbaar..) Ik ben echt een pro in planningen doen uitlopen geworden in de jaren
Wat naar dat het niet gelijk lukt!! Dacht vanmorgen nog aan je. Ik blijf duimen. Hopelijk vlot het zo!