Ja hoor ik weer weer een maxi cosi vraag Ik was zojuist de babyinzet eruit aan het halen en vroeg me af hoe het zit in de zomer? Nu hebben we namelijk een wintervoetenzak erin, ze heeft het nogal snel warm, bestaat er ook een zomervoetenzak? Of hoe doen jullie dan met warme dagen, en dan bedoel ik geen bloedhete zomerdag natuurlijk, maar een voorjaarsdagje waarvoor de winterjas te heet is en zonder te koud, en dan? Dekentje is ook zo'n gedoe dat valt er steeds vanaf. Graag tips thanks.
Hier zaten ze dan nog weleens in zo'n omslagdoek met gaten erin (en klittenband) voor de maxicosi. Die was over het algemeen gewoon open, maar had dan wel de mogelijkheid hem even dicht te doen.
ik gebruik altijd al een dekentje (ook in de winter) voeten zak is kapot gegaan. het dekentje is er nog nooit afgevallen. inderdaad even onder de voetjes vouwen zodat er geen tocht onder kan komen.
je kunt toch ook een zomerslaapzakje zonder armpjes gebruiken? Kost niet zo veel, en je kunt de gaten voor de gordel er zo zelf in maken. Zo iets was ik van plan voor de zomer.
Hier dan niks, zorg wel dat ze gewoon een broek aan heeft en doe een zomerjasje aan ofzo, afhankelijk van de temperatuur, maar in de auto is het 's zomers echt wel warm genoeg zonder dekentje.
Hier een decemberkindje en de eerste tijd lag ie in een snooze wikkeldeken maar verder nooit een voetenzak of dekentje gebruikt in de maxi cosi?!?!
Hier ook alleen een dekentje als t erg koud is of ze wil slapen - in de koudste maanden een voetenzak gehad maar de mc werd te klein met deze erin. Bij lekker weer heb je geen deken nodig. Sowieso is de maxicosi hier puur een autostoeltje, en niet om mee rond te sjouwen of op een onderstel te zetten.
hier ook geen dekentje of voetenzak. ook niet in de winter. waarom?? maxicosi gebruik ik alleen in de auto en daar heb je geen dekentjes of wat dan ook nodig. ik deed er hoogstens een fleece dekentje over dr beentjes als ik van huis naar de auto en terug liep. verder vind ik het persoonlijk, onnodig. maxicosi gebruik ik alleen in de auto.
Ik had een soort omslagdoek waar gaten in zaten waar je de riempjes van de maxi Cosima doorheen kunt halen. Ik geloof dat het van lodger was. Heb hem gekocht bij de babydump.
In de zomer toen mijn dochter een paar maanden was hebben we een dunne katoenen Lodger Wrapper Motion gebruikt. In de winter een dikker jasje, geen winterjas ivm veiligheid, en een dikkere Lodger wikkeldeken om haar beentjes gevouwen. Voetenzak nog nooit gebruikt. Maxicosi is hier ook alleen gebruik in de auto, en niet om te wandelen/winkelen o.i.d.
Ik heb een eind mei kindje en hebben geen voetezak gebruikt in de mc, pas in de winter een wiegendekentje af en toe.
Ok dames duidelijk, bedankt Vanaf welke temperatuur doen jullie je kindje zonder dekentje in de maxi cosi? Ik doe haar nu ook nog een (dikker) jasje aan. Vind het soms moeilijk wat is te warm en wat is te koud.....
heb met mijn winterkindje geen eens een voetenzak gehad, op de echt koude dagen had ik zon beren pakje aan met de snoozebaby wikkeldoek, ( die heeft speciale gaten voor in de wagen of maxi cosi ) en wat meer in de zomer gebruikte ik ook de snoozebaby alleen dan waren zijn onderkleertjes dus wat minder dik