Hi allen, Heb mij hier aangemeld vanwege een vraag. Ik ben normaal gesproken redelijk regelmatig ongesteld, altijd aan het einde van de maand of begin van de nieuwe maand. Nu ben ik vorige maand twee keer ongesteld geworden, namelijk een tweede keer rond de 17e. Nu is het inmiddels weer rond dezelfde tijd en ben ik niet ongesteld geworden maar ik heb wel kramp in mijn baarmoeder (ongesteldheid achtige kramp) en mijn melkklieren zijn iets opgezet maar niet heel veel. Ik heb hier nu twee dagen last van, normaal begin ik 5 min na het starten van kramp al te bloeden. Ik heb nu twee testen gedaan, een vroege die ik in dde middag heb gedaan en heel heel heel licht positief was in mijn ogen, vriend zag daarentegen helemaal niets. Tweede test heb ik vanmorgen vroeg gedaan en was negatief. Toch blijf ik me raar voelen, duizelig in de ochtend en de buikpijn blijft. Ik weet niet wat ik nu als mijn NOD moet zien, de 17e of rond de 28ste, wat denken jullie? En heeft iemand dit eerder meegemaakt? Wat zouden jullie doen? Mocht ik wel zwanger blijken is dit geheel onverwachts maar niet ongewenst, heb alleen totaal geen weet van hoe of wat, wat ook de reden is voor het plaatsen van dit bericht. Ik weet wel dat mijn moeder pas na 10 testen een positieve uitslag kreeg en bleek toen al drie maanden zwanger te zijn. Alvast enorm bedankt voor de reacties en het lezen!! Groetjes!
Wat lastig! Zelf zou ik zeggen: wacht het even rustig af en test later. Wat dan goed helpt: kies een dag uit waarop je zeker weet: als ik een negatieve test heb hoef ik niet meer te twijfelen. Maar of dit nut heeft gezien het verhaal over je moeder.. De symptomen kunnen schijn zijn, dat weet ik wel heel zeker. Als je er drukte om maakt kan je lichaam zich ernaar gaan gedragen. Maar het kan ook zijn dat dit natuurlijk niet het geval is Je kan altijd je huisarts even bellen. Die weet, lichamelijk gezien, het beste wat je wanneer en hoe kan testen en hoeveel zekerheid je dan hebt. Blijven twijfelen is ook niet fijn, dus in jouw situatie zou ik dan toch wel even een belletje doen. Succes!!
Ik zou week later weer testen....dus om de week...ik had pas na 2 maand positieve test...toch late eisprong gehad waarschijnlijk en late innesteling
Bedankt voor de reacties, hebben nog een test gedaan en die was heel licht positief, helaas vannacht ernstige buikkrampen gekregen en wat rozig slijm, en vanmorgen begonnen met bloeden, helderrood bloed met heel wat stolsels en dergelijke. Gaan uit van een vroege miskraam, gezien de pijn en het verloop zo anders zijn dan mij n ongesteldheid... Moet zeggen dat ik verdrietiger ben dan ik dacht te zijn, zegt vriendlief ook nog eens: "we zijn wel voor heel heel even papa en mama geweest.." Gelukkig zijn we nog vrij jong (22) dus hoop dat onze tijd nog komt Iig bedankt voor de reacties!
hi meiden, Ik MOET even mijn verhaal kwijt omdat ik echt gek wordt van mn lichaam. wellicht kan iemand mij helpen! Sinds precies twee weken heb ik rare kwalen... De dag ervoor hadden mijn vriend en ik gemeenschap en ik heb een zeer onregelmatige cyclus. Die dag had ik barstende hoofdpijn en was ik kotsmisselijk. Mijn hoofdpijn was van korte duur na een paar dagen was het verdwenen. Echter de misselijkheid is gebleven. Ik wordt er bijna iedere morgen wakker van en gedurende de hele dag komt en gaat het met vlagen. Ik heb normaal een zeer sterke maag en heb nooit last van misselijkheid. Ik ben direct gaan testen maar dat had waarschijnlijk weinig zin. Ik ben inmiddels 14 dagen verder maar nog steeds geen positieve test. Mijn eetlust is nog steeds minimaal en ik kan heel slecht tegen geurtjes... Ik ben heel erg misselijk regelmatig, heb last van obstipatie, vergeet dingen, heb absoluut geen trek in alcohol, lage rugpijn. Wat ook wel belangrijk om te vertellen is dat ik me er helemaal niet zo mee bezig heb gehouden. Kan iemand mij vertellen of ik inmiddels al positief had moeten testten en er wellicht iets anders onder mn leden verschuild? Of is het nog mogelijk dat ik pas over een paar dagen positief test? Liefs en bedankt alvast voor jullie hulp.